Service manual Bandit 1250
Fra : Jan

Dato : 29-04-08 20:21

Nogen ideer til hvor jeg kan hente ovenstående?

Jan

Fra : Ole Schultz

Dato : 29-04-08 21:02

On Tue, 29 Apr 2008 21:20:34 +0200, "Jan" <glemdet@mail.com> wrote:

>Nogen ideer til hvor jeg kan hente ovenstående?
>
>Jan

Jeg leder også, det er ikke lykkes mig at finde andet end til den
gamle 1200

Kiggede fornylig på Haynes hjemmeside og der kunne jeg ikke finde
noget.

Tror at vi kommer til at vente 1 måske 2 år før nogle udgiver en.
Med mindre at man altså kan få fingre i den org. fra Suzuki

mvh Ole

Fra : Jan

Dato : 29-04-08 21:14

"Ole Schultz" <schultz@fj3rnd3tt3.pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tror at vi kommer til at vente 1 måske 2 år før nogle udgiver en.
> Med mindre at man altså kan få fingre i den org. fra Suzuki

Og kan man så det ? nogen der har den?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 22:24

"Jan" <glemdet@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Ole Schultz" <schultz@fj3rnd3tt3.pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og kan man så det ? nogen der har den?

Den kan da købes hos en der forhandler suzuki dele.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Niels Pein

Dato : 29-04-08 21:45

"Ole Schultz" skrev ...

> Tror at vi kommer til at vente 1 måske 2 år før nogle udgiver en.

Får vi brug for den før da?
--
Hilsen Niels
Suzuki Bandit 1250 SA (4.330 km.)

Fra : Ole Schultz

Dato : 29-04-08 21:50

On Tue, 29 Apr 2008 22:44:54 +0200, "Niels Pein"
<fornavn@efternavn.landekode> wrote:

>Får vi brug for den før da?

Næh.

Min fylder 2 år til marts næste år og så er det planen at lave det
meste selv. Dækskift, kontrol af ventiler og sync af injection vil jeg
dog ikke forsøge mig med.

Jeg erkender hvor grænsen for mine mekaniske evner går

mvh Ole