Konstant lys i blinklys
Fra : mark@improve.dk

Dato : 29-04-08 10:07

Halløj

Jeg har været i gang med at installere en Clear Alternatives baglygte
med integreret blinklys på min '06 Z1000. Resultatet er nu at jeg har
konstant lys i det forreste blinklys (til den side jeg blinker) når
jeg blinker, ingen blink bagtil. Baglygten selv virker fint.

Jeg har en Scorpio SR-i500 alarm koblet til, og den blinker perfekt
med alle fire blinklys når jeg (des)armerer alarmen, så noget kontakt
er der da. Jeg har monteret blinklysene med et relæ jeg også har købt
fra Clear Alternatives som skulle passe direkte dertil så jeg ikke har
behov for at benytte de modstande der fulgte med pæren (relæet er
ekstra køb).

Jeg har søgt lidt i historikken, men jeg ønsker desværre ikke at køre
rundt på USA Cruiser måden :)

Nogle tips til hvad jeg kan have gjort galt?

Mvh,
Mark

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-08 05:45

<mark@improve.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Prøv at monter det originale relæ, hvis så den blinker både for og bag (
bare for hurtig ) har du udelukket forbindelsen til blinklyset.
Læste godt det virkede med alarmen, men det er måske anderledes når lyset er
tændt.
Hygge PD CBR1100t