Reservedelsnumre på Suzuki dele
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 28-04-08 21:36

Prøver at finde et sted på nettet hvor jeg kan bestille originale
reservedele til min Bandit.

Skal bruge et par nye greb (kobling/forbrems) - men syntes kun jeg finder
steder med universale/custom greb.

Findes der ikke en hjemmeside med tegninger over originale reservedeksnumre
til Suzuki ?

Min lokale forhandler havde kun uoriginale hjemme

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 22:38

"Claus Rasmussen" <claras@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der ikke en hjemmeside med tegninger over originale
> reservedeksnumre til Suzuki ?
>

> Min lokale forhandler havde kun uoriginale hjemme

De uorginale jeg sælger folk er for det meste hel lig de orginale og så
koster de normalt langt under det halve.
Prøv hos en forhandler, der får fra Max Mc Import, der har katalogen
MC-nøglen.
Forhandlerliste findes her:
http://www.maxmc.dk/MCNoeglen2008/forhandlerliste2008.jpg

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 29-04-08 00:36

Claus Rasmussen skrev:
> [...]
> til Suzuki ?
>

> Min lokale forhandler havde kun uoriginale hjemme

- - - - Og dét er sikkert ikke uden grund: Suzuki-importørens
prispolitik gør originale reservedele hundedyre, hvorfor Suzuki-ejere
støvsuger markedet for uoriginale alternativer der er til at købe for penge.

I MC-Nøglen findes der originalt udseende uoriginale bremse og
koblings-greb til 1/4 af Suzuki-priserne, så hør på dém (kataloget
ligger under enhver mc-forhandlers disk!)!

--
Armand.

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-04-08 07:44

Armand wrote:

> I MC-Nøglen findes der originalt udseende uoriginale bremse og
> koblings-greb til 1/4 af Suzuki-priserne, så hør på dém (kataloget
> ligger under enhver mc-forhandlers disk!)!

Men vær lige 110% sikker på du bestiller de rigtige hvis du gør det selv.
Jeg skulle have et koblingsgreb (til Kawa). Metal-farvet, ikke sort.
Jeg fik værkstedet til at bestille.
Først fik jeg et hjem der ikke kunne justeres (årgangen før min). Det måtte
han så tage tilbage og sende bud efter et nyt.

Da det næste så kom hjem, var det ikke samme farvenuance. Der er åbenbart
ikke kun sort eller blank. Der er både blank, helblank, matblank og måske
endnu flere variationer, så det er ikke helt mage til håndbremsen. Men dér
begyndte jeg at få ondt af ham, så jeg sagde ikke noget.

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 16:44

On Tue, 29 Apr 2008 08:44:27 +0200, Jim Andersen wrote:

> Der er både blank, helblank, matblank og måske
> endnu flere variationer,

Næeh, det er såmænd blot alderen på aluminium'en, den bliver mere mat, og
grå med alderen.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08

Fra : TWL

Dato : 29-04-08 05:00

Claus Rasmussen wrote:
> [...]
> til Suzuki ?
>

> Min lokale forhandler havde kun uoriginale hjemme

Hej Claus

Måske du kan bruge Alpha-sport til noget.

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Mvh Thomas

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 29-04-08 06:42

> [...]
>
> Findes der ikke en hjemmeside med tegninger over originale
> reservedeksnumre til Suzuki ?
>

> Min lokale forhandler havde kun uoriginale hjemme

Tak for svarene!

Så må jeg hellere forbi min MC-forhandler i dag.

Mvh
Claus

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 29-04-08 20:50