PC Fuel map for Ducati 916
Fra : Killerbee_dk

Dato : 27-04-08 11:02

Hej Gruppe,

Jeg har kigget forgæves på nettet og på DynoJet's hjemmeside efter et Power
Commander Base Map til en Ducati 916.
De har tilsyneladende ikke lavet et map til 916 men til de fleste andre.

Mens jeg sidder og venter på at min PCIIIusb finder vej hjem fra US, så
tænkte jeg at jeg kunne bruge tiden på at skaffe et map.
Jeg ved at løsningen kunne være at få den rullet ind, men i følge meget af
det jeg har læst på nettet er man 90% hjemme med et base map.
Det kunne derfor være rigtig sjovt at fifle med de sidste 10% selv. Hvis det
ikke blive godt kan man jo altid spendere 3-4 tusind kroner på at få den
rullet.

Det ville derfor være rigtigt dejligt om der er nogen der vil dele deres map
med mig

Min konfiguration er:
Ducati 916 Biposto std. luftfilter, std. chip og 45mm Termignoni

Mvh
Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-08 11:46

"Killerbee_dk" <Killerbee_dk@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> map med mig
>
> Min konfiguration er:
> Ducati 916 Biposto std. luftfilter, std. chip og 45mm Termignoni

Der plejer nu altid at være et map til alle cykler man kan få Power
Commander til på deres hjemmeside, men hvis du siger der ikke er et, så er
det vel rigtigt.
Hvis jeg skulle komme ud for at skulle mont på en 916 og jeg så ikke kunne
finde et map på hjemmesiden, så ville jeg bare kontakte DOT og så ville de
sende mig et standart map til åbne udstødninger, hel sikkert UB, men det kan
du jo nok ikke, der er jo en grund til, at det tit godt kan betale sig at
købe hos den danske importør.
Men du må jo ud på tikker market

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-08 11:58

> [...]
> map med mig
>
> Min konfiguration er:
> Ducati 916 Biposto std. luftfilter, std. chip og 45mm Termignoni

Jeg kan godt nok slet ikke finde en PC til en 916, hverken på Dynojet side
eller hos DOT, lyder lidt underligt???
Men du har altså alligevel kunne købe en til en 916???

Hvis du får en PC der kan mont. på din 916, så ville jeg da forsøge mig med
et map fra en 996, til den findes der en del.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc