søger ark med sort klistermæke
Fra : Esben

Dato : 25-04-08 14:10

hej
jeg går og leder efter et ark med sort klistermærke..
noget man selv kan klippe ud i den ønskede form..
Det skal helst være lidt tykt i det, ca 1 mm.

noget ligenende som det her, bare ikke i carbon look, men helt sort..

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1758734219&n=1199147584&pn=1226672665

håber nogle kan hjælpe, måske et link til hvor det kan købes.

Hilsen Esben

Fra : Ole Axelsen

Dato : 25-04-08 22:24

Esben wrote:
> hej
> jeg går og leder efter et ark med sort klistermærke..
> noget man selv kan klippe ud i den ønskede form..
> Det skal helst være lidt tykt i det, ca 1 mm.

Jeg har før fået et par rester hos den lokale skilteshop, altså sådan en,
der laver reklameskilte til køretøjer, navnetræk til både, og den slags. Dog
er det nok ikke lige så tykt som du ønsker, men uden at vide så meget om det
vil jeg da tro de måske har i forskellige tykkelser.
Øhh, det slog mig lige - hvad med en farvehandel? Min datter har på et
tidspunkt købt noget blomstret folie til beklædning af møbler, men mon ikke
det også findes i ensfarvet

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 27-04-08 08:15

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hej
Jeg har brugt "selvklæbende hyldepapir" fra Silvan/farvehandel til mange
forskellige ting. Det er rimeligt holdbart, men nok kun ca. det halve af den
ønskede tykkelse. Det holder også længe til udendørs brug. (navn på hækken
af min båd holdt i 10 år).
Er ikke sikker på, om det fås i sort.
Henrik Damgaard

Fra : Esben