Dennis??? Long Way Down... :o)
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-04-08 19:54

....davs der.

Har du fået dit dvd-sæt?
Jeg har tilbragt dagen med at stene de første tre afsnit.
De penge var godt givet ud!
Dog synes jeg der er lidt for meget Ewan McGregor-show over det - jeg
sidder og savner Charley Boorman lidt, når jeg ser afsnittene.
Jeg er nået til Ethiopien-delen i afsnit 3, det er da et ganske utroligt
nysseligt land - sikke en natur!

Er der andre her i gruppen der har dvd'erne?

Venlig hilsen

Aragorn. P.t. sygemeldt. Som ville RØVkede sig, hvis ikke det lige var
på grund af dvd'erne.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : tami.sutter@gmail.co~

Dato : 24-04-08 14:09

On 24 Apr., 20:54, Aragorn Elessar <Vasco1...@passagen.se> wrote:
> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn. P.t. sygemeldt. Som ville RØVkede sig, hvis ikke det lige var

Så dem for nogle måneder siden på TV (SBS Net såvidt jeg husker). Det
er bestemt nogle underholdende afsnit og du har ret i, at der bliver
fokuseret meget på Ewan, men han er jo også det store kendte navn fra
bl.a. nogle af Star Wars filmene.

Men for at svare på spørgsmålet, så nej, jeg har ikke DVDerne.

Tami

K1200RS

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-04-08 23:49

tami.sutter@gmail.com skrev:
-klip-

> [...]
> bl.a. nogle af Star Wars filmene.
>
> Men for at svare på spørgsmålet, så nej, jeg har ikke DVDerne.

Al ære og respekt for Ewan McGregor - der skal trods alt nogle nosser
til at okse planeten rundt, og så senere tage turen fra Skotland til
Sydafrika - men jeg synes sgu bedst om Charley Boorman.
Jeg kan anbefale - især - Long Way Round.

Venlig hilsen

Aragorn. Der nu har stenet hele LWD-dvd-sættet, og som garanteret får
rystepudser-drømme i nat.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 21:13

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidder og savner Charley Boorman lidt, når jeg ser afsnittene.
> Jeg er nået til Ethiopien-delen i afsnit 3, det er da et ganske utroligt

Ja da, har fået Silk Road Adventure ( 2stk's dvd) , ( Istanbul , Turkey to
Xian, China 8000 miles, 53 days & 8 Counties ) det er også fin
underholdning til en regnvejrs dag

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-04-08 23:45

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
> [...]
>

> Ja da, har fået Silk Road Adventure ( 2stk's dvd) , ( Istanbul , Turkey to
> Xian, China 8000 miles, 53 days & 8 Counties ) det er også fin

Det lyder interessant, er vi oppe i samme tekniske og indholdsmæssige
kvalitet (eller bedre?) som LWR?

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 24-04-08 15:12

> [...]
> nysseligt land - sikke en natur!
>
> Er der andre her i gruppen der har dvd'erne?

Har både long way round, long way down og set Charlies race to dakar.
Long way round var klart bedst.

Der var alt for meget hastværk i Long way down, det galt bare om at nå
det næste sted og når de endeligt havde noget tid, så var det bare
Ewan og hans kone. Æv.

Jeg var lidt skuffet, jeg kan klart bedst lide Charlie og der var ikke
så meget eventyr over det mere.

--
// brian - SV1000S

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-04-08 23:44

Brian Lund Larsen skrev:
-klip-

> [...]
> Ewan og hans kone. Æv.
>
> Jeg var lidt skuffet, jeg kan klart bedst lide Charlie og der var ikke

Det er jeg så enig med dig i, og jeg skal også på jagt efter Charleys
Dakar-projekt, den skal ses.
Og som dig kan jeg også bedst lide LWR, men okay: Turen til Sydafrika
fra Skotland er jo heller ikke lige så lang som turen hele planeten
rundt, så det måtte blive en kortere serie.
Dog kunne det have været rart med lidt mere fokus på de enkelte steder i
Afrika, det synes jeg kunne have været spændende.
Så jeg er enig med dig i at det var for meget galop og for lidt indhold.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 25-04-08 07:29

Aragorn Elessar pretended :
> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn. P.t. sygemeldt. Som ville RØVkede sig, hvis ikke det lige var på grund af dvd'erne.

Log way down - Hmm - Har jeg ikke set.

Må jeg da lige have fat i.

Mcihael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : KentBM

Dato : 25-04-08 11:31

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> sidder og savner Charley Boorman lidt, når jeg ser afsnittene.
> Jeg er nået til Ethiopien-delen i afsnit 3, det er da et ganske utroligt

Det er samme kommentar på imdb, for hurtigt og for meget Ewan.

Prisen er omkring kr. 200 både for LWD og race to Dakar hos
Amazon.co.uk. Hvor har du købt den og til hvilken pris?
--

Kent

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-04-08 15:03

KentBM skrev:

> Det er samme kommentar på imdb, for hurtigt og for meget Ewan.
>
> Prisen er omkring kr. 200 både for LWD og race to Dakar hos
> Amazon.co.uk. Hvor har du købt den og til hvilken pris?

Jeg har købt den hos DVD City, hvor den kan bestilles til både
fremsendelse og afhentning, og den kostede 219,50 kr.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-04-08 15:08

Aragorn Elessar skrev:
-klip-

Håv - glemte lige at oplyse at man også kan bestille Boormans "Race To
Dakar" der, omend der er en del ventetid på skiverne, ligesom med LWR og
LWD.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk