Specialfremstilling af læder til sædebeklæ~
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 23-04-08 22:14

Jeg kunne godt tænke mig at få en tofarvet læderbeklædning på mit sæde på
min CBR600. Mc'en er orange, så et sort/orange sæde med noget logo syet ind
ville være en fed detalje. Hvem skal man have fat i? Nogen der har fået
lavet nogen lignende, som kan fortælle mig hvad den slags koster?

/Lars

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 23-04-08 22:28

http://www.bagster.com/moduleselle/application2007/color-normal.php?lang=uk

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Glavind

Dato : 24-04-08 22:59

Dan "748" Dethlefsen skrev:

> http://www.bagster.com/moduleselle/application2007/color-normal.php?lang=uk

Den side ser lovende ud, men jeg kan ike finde nogle priser.

Mvh
Glavind

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 25-04-08 06:16

Glavind skrev:
> Den side ser lovende ud, men jeg kan ike finde nogle priser.

Prøv at kontake DK importøren
http://www.bagster.com/en/distributeur2.php?id_pays=6

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Gert Schlæger

Dato : 24-04-08 06:23

Lars Bjerregaard wrote:

> [...]
> ville være en fed detalje. Hvem skal man have fat i? Nogen der har fået
> lavet nogen lignende, som kan fortælle mig hvad den slags koster?

Hej Lars.

I min linksamling har jeg bl.a. dette: http://www.annbro.dk/
Jeg kender ikke firmaet, men derfor kan de jo være go'e nok alligevel

Mch Schlæger

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 09:11

"Lars Bjerregaard" <lars.bjerregaard@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind ville være en fed detalje. Hvem skal man have fat i? Nogen der har
> fået lavet nogen lignende, som kan fortælle mig hvad den slags koster?

Jeg får lavet sæder hos en kami i Nakskov, han er skrap og laver også farvet
sæder.
Han hedder Jens Fogh og kan træffes på tlf. 24251888
Prøv at kontakte ham, så kan han fortælle om det er noget han kan og vil
lave.

Hans priser er meget rimlige, han tager for et alm. twin sæde i sort 500 kr
incl det hele og så er bare lavet pænt.
--

Venlig hilsen
Flemming Disc