Charlotte, stadig ikke glad
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 23-04-08 21:30

Hej NG

Oven på den overordentlige umodne måde jeg fik besked om at han havde fundet
en anden. (Tidligere tråd) Så vil min Virago ikke starte, Det giver for
alvor anledning til store hulke sener.

Har prøvet med nyt batteri, og tændrør, men den vil stadig ikke dreje rundt.
Heldigvis kender jeg en der kan lave det, håber jeg, men kan først hente
cyklen på mandag. Stort hulk.

Så hvis der er en virago der hilser på jer indtil da, ja, så er det desværre
ikke mig. (Bare til orientering)

Mange hilsner

Charlotte- Korsør

Virago 750, fra 85.

Fra : Theis aarup

Dato : 23-04-08 22:13

Du skal de være velkommen til at få en tur bagpå.. ;-p

Theis

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 24-04-08 09:21

Tak for tilbudet, Men jeg satser på at viragoen, kan laves inden
sommeren er ovre. Ellers må jeg købe en anden, for uden MC vil jeg ikke
være.

Mange fortrøstningsfulde hilsner

Charlotte- korsør

Fra : Armand

Dato : 24-04-08 20:31

Charlotte P. Korsør skrev:

> ....vil min Virago ikke starte, .........
> ......men den vil stadig ikke dreje rundt.

Nu må du beslutte dig: Vil den blot ikke starte, eller vil den
overhovedet ikke dreje rundt ???

--
Armand.

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 24-04-08 20:57

Hej Armand og andre

Jeg er jublende igen. Den ville ingen af delene.

Ham der var ekspert udi batterier, havde sagt at mit batteri var i helt fin
orden. Og det kunne være mange andre fæle ting der var galt. (derfor mit
indlæg, enhver ville synke i knæ efter de prognoser jeg var stillet i
udsigt)

Men det var det ikke, jeg købte alligevel et nyt batteri, for at være helt
sikker, og det VIRKEDE. Der var de vildeste jubel sener hjemme, da Viragoen
SPRANG ivrigt til live igen. Mavefornemmelsen skal ikke ignoreres.

Men batteriet kostede næsten 1000 kr. Forhandleren sagde at det var fordi
prisen på bly var steget meget, kan det passe?

Hvorom alting er, lige nu var det pengene værd, og jeg kan komme ud at
trille igen.

Vi hilses ved

Charlotte, Der nu officielt, kan erklæres glad igen.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 24-04-08 21:17

Charlotte P. Korsør wrote:
> Hej Armand og andre
>

> Jeg er jublende igen. Den ville ingen af delene.

> Men batteriet kostede næsten 1000 kr. Forhandleren sagde at det var
> fordi prisen på bly var steget meget, kan det passe?

Jo den er god nok. Batterier er steget meget.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Armand

Dato : 24-04-08 21:18

Charlotte P. Korsør skrev:
> [...]
> sikker, og det VIRKEDE. Der var de vildeste jubel sener hjemme, da Viragoen
> SPRANG ivrigt til live igen. Mavefornemmelsen skal ikke ignoreres.

Ignoreres?
Du har da lige ignoreret mit klassiske fejlsøgnings-trick á prøve at
give starthjælp fra familiens/naboens bil!
Du er alligevel tilgivet, for det var kun egne nerver du belastede
derigennem

> Men batteriet kostede næsten 1000 kr. Forhandleren sagde at det var fordi
> prisen på bly var steget meget, kan det passe?

Jo mere folk gentager "et faktum", desto mere er det for at overbevise
sig selv :-|
Havde du haft lidt tålmodighed havde du kunnet få det hjem fra Louis for
lidt over 350,-kr, alternativt have købt det ved T-hansen for 400,-kr -
Dertil kommer selvfølgelig montering, men du specificerer ikke om der er
lagt tid oveni de 1000,- eller ej!

> Hvorom alting er, lige nu var det pengene værd, og jeg kan komme ud at
> trille igen.

Jup!

--
Armand.

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 28-04-08 16:55

> Du har da lige ignoreret mit klassiske fejlsøgnings-trick á prøve at give
> starthjælp fra familiens/naboens bil!
> Du er alligevel tilgivet, for det var kun egne nerver du belastede
> derigennem

Ja du har ret, det havde jeg slet ikke tænkt på, ØV

> [...]
> lidt over 350,-kr, alternativt have købt det ved T-hansen for 400,-kr -
> Dertil kommer selvfølgelig montering, men du specificerer ikke om der er

Montering!! Ja jeg har tidligere været uhendig at have en cykel der ikke
kunne lade, så montering af batterier er et af mine spcialer, det var bare
for batteriet.

Og som Torben siger, er det sikkert utroligt fint bly der er i. Og ang.
Louis, tjaaa, det tænkte jeg slet ikke på i min panik. Havde heller slet
ingen anelse om at prisforskellelen kunne være så stor.

Lykkelige Charlotte

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-04-08 07:21

Charlotte P. Korsør wrote:

> Men batteriet kostede næsten 1000 kr. Forhandleren sagde at det var fordi
> prisen på bly var steget meget, kan det passe?

Jeg har lige fået et hjem fra louis til min FJ1100 for 26 euro. Det må
være noget meget fint bly der er i dit batteri

Et Varta til en gammel Virago koster 87 euro, lavpris koster 40. Dertil
syre til 5 euro og 8 euro i porto.

> Hvorom alting er, lige nu var det pengene værd, og jeg kan komme ud at
> trille igen.

Det er jo vigtigt - selvom jeg stadig synes at du er blevet tørret af
forhandleren. Men det er vist helt almindeligt (og lad nu ikke det
ødelægge dit gode humør)

--
vh Torben - der stadig har det bredeste smil på efter succes'en med at
opgradere FJ'eren.

Fra : TWL

Dato : 25-04-08 08:52

Charlotte P. Korsør wrote:
> Hej Armand og andre
>

> Jeg er jublende igen. Den ville ingen af delene.

> Charlotte, Der nu officielt, kan erklæres glad igen.

Det er da godt at du er glad igen

Thomas