Schuberth S1, hvor..??
Fra : PMH

Dato : 23-04-08 07:22

Hej

Jeg søger med lys og lygte efter et sted i Tyskland, hvor jeg
kan købe en Schuberth S1 hjelm til en billig pris.
Jeg har set den flere steder til 299,- Euro, men både hos
Louis og hos FC-moto er den udsolgt i min str. 56-57.

Jeg har fundet et sted på ebay, men sælgeren svarer
ikke på de mails jeg sender.

Er der nogen der ved hvor den findes, evt til en fornuftig pris
herhjemme..??

Ps. Jeg har søgt en del på Google..

Mvh
PMH

Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 23-04-08 00:54

On 23 Apr., 08:22, "PMH" <t...@tjaa.dk> wrote:
> [...]
> ikke på de mails jeg sender.
>
> Er der nogen der ved hvor den findes, evt til en fornuftig pris

Jeg kan desværre ikke svare på spørgsmålet, men har stort set samme
spørgsmål selv. Jeg vil gerne have en Schuberth S1 Pro, og hvor er der
forhandlere i omegnen af det midtjyske? De steder jeg plejer at komme
har ikke Schuberth.
Og hvis man køber via nettet, kan man så bytte hvis ikke størrelsen
passer? Eller returnere hvis den bare ikke passer hovedfaconen?

Jeg er godt nok tæt på at køre til Flensborg for at købe den der, men
det er jo lidt en omvej.
--
Hilsen Niels
Suzuki Bandit 1250 SA

Fra : PMH

Dato : 23-04-08 08:29

<Niels.Pein@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Hej Niels

Nu ved jeg ikke hvor i det midtjyske du bor, men hos
Kok-MC i Holstebro forhandler de Schuberth hjelme.
Jeg ved dog ikke om de har S1 Pro, men S1 har de
på lager, men til 3995,-

Men der kan du jo prøve de forskellige størrelser, og der
er nok ikke forskel på S1 og Pro modellerne.

PMH

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 23-04-08 09:09

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på lager, men til 3995,-
>
> Men der kan du jo prøve de forskellige størrelser, og der
> er nok ikke forskel på S1 og Pro modellerne.
Jo!
Da jeg købte til knægten (14 år størrelse 57) , skulle han have en
størrelse større i S1 end i S1Pro eller K1, så der er forskel i
pasformen/størrelsen!
Bestil roligt hos F.eks Louis, de betaler returfragten, og ombytter
eller tager retur uden problemer!

Michael D

Fra : PMH

Dato : 23-04-08 09:23

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pasformen/størrelsen!
> Bestil roligt hos F.eks Louis, de betaler returfragten, og ombytter eller

Ok, der kan man bare se..

Har lige bestilt S1 hos Karla til ca. 2900,- inkl. porto.
http://www.heingericke-flensburg.de/html/start_danisch.html

PMH

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 23-04-08 09:59

> [...]
>>

> Ok, der kan man bare se..
>
> Har lige bestilt S1 hos Karla til ca. 2900,- inkl. porto.

Det kommer du nok ikke til at fortryde.
God fornøjelse med den!

Michael D

Fra : PMH

Dato : 23-04-08 10:42

> Det kommer du nok ikke til at fortryde.
> God fornøjelse med den!
>
> Michael D

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften..

PMH

Fra : Niels Pein

Dato : 23-04-08 22:55

"Michael Dahlberg" skrev ...

> "PMH" skrev ...

> Bestil roligt hos F.eks Louis, de betaler returfragten, og ombytter eller
> tager retur uden problemer!

Takker for begge svar.
Nu skal vi lige først et smut til Tårs på fredag og se på nyt telt. Vi har
et Wolfcamper i kikkerten.
DMI siger godt nok der kommer lidt regn på fredag. Sådan noget sjusk. Men så
sætter man bare farten lidt op, ikk'?

Sidst jeg kørte i regn røg min Piranha alarm sig en tur men det var dæleme
også regn der ville noget, hele vejen fra Odense til Silkeborg.
--
Hilsen Niels
Suzuki Bandit 1250 SA

Fra : HC

Dato : 23-04-08 10:14

PMH wrote:

> [...]
> Jeg har set den flere steder til 299,- Euro, men både hos
> Louis og hos FC-moto er den udsolgt i min str. 56-57.

Check ebay.de - der har jeg indtil videre købt 2 af mine snublekyser fra
Schuberth og alt har været iorden.

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : PMH

Dato : 23-04-08 10:41

"HC" <hc@saustrup.net> skrev i en meddelelse

> Check ebay.de - der har jeg indtil videre købt 2 af mine snublekyser fra
> Schuberth og alt har været iorden.
>
> Hygge,
> HC

Har lige skrevet med et par stykker, og de havde begge
udsolgt i str. 56-57, og leveringstiden kunne de ikke sige
noget om..
Det er en temmelig eftertragtet model, og flere af de tyske
forhandlere melder udsolgt, og siger at Schuberth ikke kan
levere..
Men det lykkedes mig som sagt at opstøve en hos Karla,
som får den op fra Hamburg om 2 dage..

PMH

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 23-04-08 11:08

> [...]
> levere..
> Men det lykkedes mig som sagt at opstøve en hos Karla,

Nej, de kan ikke levere, for S1 er udgået af produktion.
Kun den hundedyre Carbon udgave fortsætter, ellers hedder det S1Pro.

Michael D

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-04-08 23:47

PMH skrev:
> [...]
> ikke på de mails jeg sender.
>
> Er der nogen der ved hvor den findes, evt til en fornuftig pris

Tjah hvis du kan leve med prisen, så har www.xpedit.dk S1'ere på lager.
Det er så til 3995,-/stk. Skal du have to, så er det nok ikke umuligt at
du kan forhandle lidt, dog uden at jeg tør love noget.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 17:14

> [...]
> ikke på de mails jeg sender.
>
> Er der nogen der ved hvor den findes, evt til en fornuftig pris

Jeg købte min hos Roberts Mc i Nordborg på Als.
Gav 3395 for hjelmen (str. 62/63 i Silber) 124 kr for åndeværn (tilbehør,
men fik det anbefalet herinde, og har været glad for det)
Desuden 50 kr i porto da de ikke havde den hjemme i den størrelse da jeg var
dernede.
Men stedet er absolut anbefalelsesværdigt, god betjening og vejledning.
Desuden yder den danske importør 4 års generel garanti, og 5 års garanti på
alle bevægelig/mekaniske dele.
Det vil jeg godt betale lidt for :)

http://www.schuberth.dk/index.php?id=98&L=0
http://www.robertsmc.dk/shop/index.php?cPath=53_54_121