ledningsdiagram til ducati 400 ss 93
Fra : Frank Christensen

Dato : 22-04-08 19:30

Hej
Jeg skal bruge et ledningsdiagram til en ducati 400 super sport fra 92
eller 93. håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak

Hilsen Frank

Fra : Allan Nielsen

Dato : 22-04-08 19:39

> Jeg skal bruge et ledningsdiagram til en ducati 400 super sport fra 92
> eller 93. håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.
>
> På forhånd tak
>
> Hilsen Frank

Hej Frank,
Har du prøvet i Baren på www.ducati.dk ?
mvh
Allan Bager
Ducati 900 ss '93

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-04-08 20:16

On Tue, 22 Apr 2008 18:29:58 +0000 (UTC),
frankechristensen@hotmail.com (Frank Christensen) wrote:

Hej Frank.

>Jeg skal bruge et ledningsdiagram til en ducati 400 super sport fra 92
>eller 93. håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.

Jeg har checket Bevel Heaven: http://www.bevelheaven.com/ og
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm
Der er ikke noget at hente.
Heller ikke http://www.duc.nu/manuals/ har den.

Du kan selv checke efter - Måske er der noget du kan bruge.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-04-08 21:25

On Tue, 22 Apr 2008 21:15:56 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

Hej Frank.

> [...]
Jeg har rumsteret lidt rundt uden at blive meget klogere på 400SS og
dog.
Basis viser sig at være en 750SS, og ledningsdiagrammet til 400SS
skulle være meget tæt på.
Hvis det har interesse har jeg et diagram til 750SS.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Frank E Christensen

Dato : 23-04-08 06:52

Steen Gruby wrote:

> [...]

> skulle være meget tæt på.
> Hvis det har interesse har jeg et diagram til 750SS.

Hej igen

Helt sikkert det har min interesse. Kan du sende det til min email, så vil
det bare være super.
Tusind tak for hjælpen
Frank

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 23-04-08 20:07

Frank Christensen skrev:
> Hej
> Jeg skal bruge et ledningsdiagram til en ducati 400 super sport fra 92
> eller 93. håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.

http://www.repairmanual.com/catalog/91470101A

eller er det denne

http://www.repairmanual.com/catalog/91470102A

--