Længere kabler - hvor?
Fra : Henrik K

Dato : 22-04-08 05:57

Hej,

Jeg skal have monteret mine nye risers på min Intruder - men jeg har
behov for et længere koblingskabel. Hvor køber jeg sådan noget? Er det
standardkabler man blot klipper til, eller er de de designet specielt
til cyklen?

Mvh
Henrik

Fra : Siavash T.

Dato : 22-04-08 07:21

Hej Henrik

Jeg har haft samme problem med min. Jeg valgte at flytte kablet
indenom styret, hvis du forstår hvad jeg mener. På dene måde får du
3-4 cm til at gøre godt med. Jeg har selv installeret en 4" risers på
min VL1500.
Se her: http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=17180&m=full

mvh
Siavash T

Fra : Henrik K

Dato : 22-04-08 07:40

Hej,

Det havde jeg også tænkt lidt på, men så sidder der sådan 2 huller der
i trianglen....

Kan man få propper der passer i disse huller?

Mvh
Henrik

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 22-04-08 15:40

"Henrik K" <Henrikndk@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej,

Det havde jeg også tænkt lidt på, men så sidder der sådan 2 huller der
i trianglen....

Kan man få propper der passer i disse huller?

Det kan jeg ikke svare på, men hvis du ændrer kabelføringen, så pas
meget på, om (hvor) de nu gnaver.

Michael D

Fra : Siavash T.

Dato : 22-04-08 13:53

> Kan man få propper der passer i disse huller?

Som Michael D nævner, skal man selvfølgelig passe på risikoen. Nu
kender jeg ikke til størrelsen, men man kan få propper i krom til
forskellige størrelser. Se f.eks "CHROMABDECKUNGEN " her hos
louis.de:
http://www.louis.de/_405281678d7d8e1e9dd64d2171898619ed/index.php?topic=wgr&article_context=list&grwgr=410&wgr=330&list_total=55&anzeige=0&page=1

mvh
Siavash T.

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-08 21:04

[...]

Din mc pusher kan lave dig et kabel der passer, ellers kan der købes med
rustfristålflet hos:
http://www.masi-import.dk/ui/ly_t7.asp
og søg på "koblingskabel"

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Henrik K

Dato : 22-04-08 14:28

> Din mc pusher kan lave dig et kabel der passer, ellers kan der købes med
> [...]

Takker - har ingen pusher for tiden

Mvh
Henrik