Reklame!
Fra : lh

Dato : 25-05-08 10:32

Jeg har sat en masse fotos ind af min hund og katte og andet - på en
hjemmeside, hvis nogen er interesseret i at se dem!

lh

Fra : lh

Dato : 25-05-08 10:35

Og så hjalp det hvis jeg ellers huskede at skrive adressen!
www.123hjemmeside.dk/lene1960

lh

Fra : Kim Christensen

Dato : 25-05-08 06:36

On 25 Maj, 11:35, "lh" <c...@comhere.dk> wrote:
> Og så hjalp det hvis jeg ellers huskede at skrive adressen!www.123hjemmeside.dk/lene1960
>
> lh

Ja, det hjalp!

Hyggeligt med hundebilleder. I er heldige at have en hundeklub der
laver noget sjovt. Et lille hjertesuk: Teksten til menuerne i venstre
side er meget små og farverne gør dem også vanskelig at læse.

Hilsen Kim

Fra : lh

Dato : 25-05-08 14:49

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

laver noget sjovt. Et lille hjertesuk: Teksten til menuerne i venstre
side er meget små og farverne gør dem også vanskelig at læse.

Det har du ret i, men størrelsen på teksten kan jeg ikke ændre på, ser det
ud til, men jeg har sat en anden bagrundsfarve på i en lysere farve.

Mht vores hundeklub, så ja, vi har en dejlig og billig og måske lidt
anderledes hundeklub end der er så mange andre steder. Vi har 4- 5 trænere
til rådighed, vi kan komme til træning 3 gange om ugen på ca. 1 times
varighed. Og det er hele året rundt, på nær juleferie og sommerferie som er
ca en måned. Ved disse ferieslutninger bliver der lavet noget andet, så vi
med hunde er på opgaver i skovene (hundeklubben ligger i nærheden at
hundeskoven og andre nye skove der er plantet i området) omkring os, eller
der bliver lavet agility med præmier: Her op til sommerferien bliver der
desuden lavet grilfest (dog uden hunde denne aften!). Så jo det er en klub
hvor der foruden træningen er en masse hygge, mange har tit kager med, der
er altid en anledning som fødselsdage (også hundenes fødselsdage) eller
andet. Og så vil jeg nævne vi betaler 450 kr. om året! Så vi får vist noget
for pengene hernede.

lh