Hund stjålet..
Fra : C.H

Dato : 17-05-08 20:04

Smider lige dette link her - håber I vil se på det og kigge jer godt
omkring.

http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=213701

Connie

Fra : C.H

Dato : 21-05-08 20:43

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Smider lige dette link her - håber I vil se på det og kigge jer godt
> omkring.
>
> http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=213701
>
> Connie

Hunden er nu efter fire dage fundet igen, efter intens eftersøgning og
efterlysninger i presse her og der....

Connie

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-08 21:16

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hunden er nu efter fire dage fundet igen, efter intens
> eftersøgning og efterlysninger i presse her og der....
>
> Connie

Det er altid dejligt at høre når stjålne dyr bliver fundet igen.
Hvilke mennesker gør dog sådan noget ? På mig virker det temmelig
afstumpet at stjæle et dyr fra dets ejer.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-05-08 23:35

On 21 Maj, 22:16, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Hvilke mennesker gør dog sådan noget ? På mig virker det temmelig
> afstumpet at stjæle et dyr fra dets ejer.

Kamphunde er stadig meget efterspurgte, prisen er høj, og en del af
det klientel der har brug for den slags hunde, har ikke penge til at
erhverve sig en ad normal vej. De hunde der stjæles er meget ofte
kamphunde.

Hilsen Kim