Så kom dagen, hvor den lille blev vist fre~
Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 19:40

Ja, vi har jo ventet i spænding på at få lov at stille vores lille
hvalp for en dommer. Vores egen klub havde en udstilling dagen før hun
var gammel nok til babyklasse *suk* Nå, vi snød og ved et privat
arrangement fik dommeren lov at se hende - og han virkede meget
tilfreds, så forventningerne var naturligvis store, da vi drog til
skue i Fensmark.
Alt går fint - SL, flot kritik og hele møllen men i bedste baby bliver
hun smidt ud uden yderligere kommentarer. Sådan går det en gang
imellem. Hun prøver nok igen ) I hvert fald charmede hun sig ind på
en del mennesker i dag.
Og vi skal vist have opdateret vores side - der er gået sommerferie i
den tror jeg nok )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-05-08 08:16

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> en del mennesker i dag.
> Og vi skal vist have opdateret vores side - der er gået sommerferie i

Hvor går tiden dog hurtigt! tillykke med den fine kritik!.
Og charme sig ind på folk, det kan jeg godt forstå!!

Jeg er ved at lave et galleri fra vores hundetræning, mest fra deres
"frikvarter", så kan du se ham jeg træner, jeg er jo helt solgt til ham,
"min" EOS.
Han fik rullet mig godt og grundigt i går. Han var gået mentalt i hi på et
tidspunkt, lå bare og var helt væk fra omverden (vi skulle lære dem at
kravle, sådan bare for sjov), ejeren have opgivet at "få liv" i kludetæppet,
så jeg ville lige prøve med ham, men i det jeg sætter mig på hug ved siden
af ham, så vågner droget, og kaster sig over mig, vælter mig ned i græsset
og stiller sig over mig og gennemvasker mit ansigt... hvad siger man så??
GG.. han er så lækker, så glad og sprudlende, og så fuld af fup og fiduser
(og vældig artig når han gider).
Jeg fandt ud af, at de faktisk har to, den ældste er 4 år, havde det ikke
været for den enorme pels, så havde det bestemt været et emne jeg kunne
finde på at få fingre i.

og.. jeg fik ham til at kravle.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-08 18:42

On Thu, 15 May 2008 09:15:53 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

<...>

>Hvor går tiden dog hurtigt! tillykke med den fine kritik!.
>Og charme sig ind på folk, det kan jeg godt forstå!!

Takker!

> [...]
>GG.. han er så lækker, så glad og sprudlende, og så fuld af fup og fiduser

Lyder som en ægte OES, det der ) De har helt deres egen dagsorden
og skal stille og roligt nok få verdensherredømmet uden at se ulydige
eller uartige ud )

>Jeg fandt ud af, at de faktisk har to, den ældste er 4 år, havde det ikke
>været for den enorme pels, så havde det bestemt været et emne jeg kunne
>finde på at få fingre i.

Det kunne være en søster til vore, men der var en hel del hvalpe for 4
år siden. (faktisk over 30 på få måneder)

>og.. jeg fik ham til at kravle.. (-;

alt kan lade sig gøre med en OES'er - men tro ikke du er færdig )
Vores lille hund går og ser så artig ud - men jeg ved ikke lige, hvor
den manglende tomme øldåse befinder sig. Men alene det hun er aktiv og
kontaktsøgende er dejligt - unoderne får vi nok bugt med, vi er ovre
det værste svineri indendøre. Men stueren er hun ikke helt endnu.