tibetansk tæve 8 år der hoster (rømmer sig~
Fra : Jan Hansen

Dato : 03-05-08 22:34

Tisha er en glad hund, men hun rømmer sig. det lyder uhyggeligt og hun søger
hen til mig , så jeg kan klemme hendes brystkasse sammen i takt med hun
ånder ud. Det hjælper lidt og hosten stopper efter 2-3 min. Nogen som har en
andelse om hvad det er?

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 03-05-08 22:43

"Jan Hansen" <janhans@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun ånder ud. Det hjælper lidt og hosten stopper efter 2-3 min. Nogen som

Det første, jeg kommer til at tænke på, er kennelhoste.
Du må hellere tage hende en tur til dyrlægen.
God bedring med hende.

mvh Anelise

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-05-08 22:57

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> writes:

> "Jan Hansen" <janhans@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det første, jeg kommer til at tænke på, er kennelhoste.

Min første tanke var hjerteorm.

> Du må hellere tage hende en tur til dyrlægen.

Helt enig. Hellere en tur for meget end en for lidt.

Mvh Trine

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-05-08 08:11

> Min første tanke var hjerteorm.

også her..

De bæster er desværre blevet meget udbredt rundt om i landet, så det er
bestemt noget man skal være opmærksom på, så behandling kan sættes ind i
tide.

Mvh. Marie

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-05-08 14:41

"Jan Hansen" <janhans@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> hun ånder ud. Det hjælper lidt og hosten stopper efter 2-3 min. Nogen som

Komme du med en update paa hvordan det gaar med Tisha. Haaber hun har faaet
det bedre.