Post skambidt en hund
Fra : jopa

Dato : 30-04-08 21:21

Et 46-årigt postbud er blevet suspenderet fra tjenesten, efter at have
skambidt en hund. Hunden, den 15-årige Lassie er svært kvæstet, men meldes
udenfor livsfare. De nærmere omstændigheder omkring episoden, der fandt sted
kl 10:67, er endnu ukendte. Ifølge ubekræftede forlydender var der tale om
et årelangt forløb med afpresning og trusler, der til sidst fik postbuddets
tålmodighed til at slippe op.

"Det var et skidt sted at levere post" udtaler et tidligere reservepostbud,
der ønsker at forblive anonym. "Det startede uskyldigt nok med en enkelt
hundekiks. Men mere ville have mere, og til sidst kunne vi dårligt nok have
posten på cyklen, hvis der skulle leveres en pakke på ruten." udtaler det
anonyme postbud

Den lokale postmester, Vera Stempelquist, ønsker ikke at udtale sig om
sagen, så længe der er en intern undersøgelse i gang. Hun bekræfter dog at
der har været stigende bekymring over distriktets ekstraordinært store
udgifter til hundekiks.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-04-08 21:26

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> bekræfter dog at der har været stigende bekymring over
> distriktets ekstraordinært store udgifter til hundekiks.

LOL Og grise kan flyve. Kl. 10.67 ??? det må være meget langt
ude på landet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-05-08 19:32

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> LOL Og grise kan flyve. Kl. 10.67 ??? det må være meget langt
> [...]

Hej Tove

Nu skal du passe på, for grise kan faktisk flyve.... I hvert fald
næsten.....

I USA blev en farms svin faktisk taget af en skypumpe....

De blev fundet på en mark, 15 km fra hvor de egentligt boede, traskende
rundt, i live og uskadte.
Men desværre for ejeren, gået i stå i deres vækst.... Men de havde trods alt
også, så vidt jeg ved, som de eneste grise i verden, fløjet 15 km

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-08 21:35

On Wed, 30 Apr 2008 22:21:20 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

> [...]
>sagen, så længe der er en intern undersøgelse i gang. Hun bekræfter dog at
>der har været stigende bekymring over distriktets ekstraordinært store

Been there, done that. Men kunne heldigvis bestikke kræene med lidt
kæl, når kiksene ikke slog til ) Men det er også 25 år siden )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : OZ3BTO

Dato : 30-04-08 23:54

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> To biler og tre hunde.
> http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
> Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Det var ved at koste postbudet en finger her.. Han mente at Bugsy godt kunne
overtales med et par hunde kiks... .. Det kunne han så ikke

OK det skal lige siges at Bugsy IKKE kan lide uniformer (post/politi) og
hvide kitler (dyr læge)

Erik

Fra : jopa

Dato : 01-05-08 12:18

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev

> OK det skal lige siges at Bugsy IKKE kan lide uniformer (post/politi) og
> hvide kitler (dyr læge)

Samt gravhunde

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-05-08 07:44

Ivan Madsen <> writes:

> Been there, done that. Men kunne heldigvis bestikke kræene med lidt
> kæl, når kiksene ikke slog til ) Men det er også 25 år siden )

Vi har opdraget vores post godt. Den ene går bare ind og afleverer
hvad der nu skal afleveres og klapper Siri lidt. Den anden dytter
pænt, så jeg kan komme ud og hente posten. Altså kun når der er
pakker, postkassen står udenfor lågen sammen med skraldespanden.

Mvh Trine

Fra : Battlefield's

Dato : 01-05-08 13:32

> [...]
> pænt, så jeg kan komme ud og hente posten. Altså kun når der er
> pakker, postkassen står udenfor lågen sammen med skraldespanden.

Hej
Det kan også have ulemper med alle de hundekiks fra posten. Her blev især
vores gamle hund (Labrador) så glad for posten, at han ikke var til at holde
i snoren, når han så et postbud (eller bare en, der lignede en post) selv på
lang afstand, han blev helt vild af glæde. Og da denne post fik en anden
rute, var det svært at forklare hunden, at de nye postbude ikke allesammen
var ligeså glade for hunde som den gamle post.
Hilsen Vibeke

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-05-08 15:26

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rute, var det svært at forklare hunden, at de nye postbude ikke allesammen
> var ligeså glade for hunde som den gamle post.

GGG.. det må så være en af labradorens ulemper..LOL..
Min træners labrador har det ligesådan, hun er solgt, når nogle af de
kursister hun kender, og ved har gode guffer i lommerne (frikadeller, pølser
o.l.) så kan mor-træner godt passe sig selv. Det er lidt komisk hver gang.

Jeg savner nu vores gamle post, der havde et super forhold til vovserne her,
de sad så pænt på stribe foran hegnet hver gang de hørte ham komme, noget
han havde vænnet dem til, hvorefter de fik hver en kiks.
nu er det lutter afløsere der mere eller mindre er bange for hunde, og
ihvertfald ikke gider det her guffer-fis.

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 01-05-08 16:25

Battlefield's, skrev:
> [...]
> til at holde i snoren, når han så et postbud (eller bare en, der
> lignede en post) selv på lang afstand, han blev helt vild af glæde.

Sådan har mine det med skrademændene, de er flinke til at
dele guffer ud, og så synes hunde nok de lugter bedre en postbude

/Jens