Det burde stoppe den ulovlige import en ti~
Fra : Anette

Dato : 30-04-08 18:43

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11402932.html

Kennel Likita har indrømmet ulovlige hundehandler og er idømt en høj bøde.
Jeg håber det betyder et stop for de ulovlige importer af alt for små og
syge hundehvalpe fra Østlandene

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-04-08 19:26

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse
> [...]
> høj bøde. Jeg håber det betyder et stop for de ulovlige importer
> af alt for små og syge hundehvalpe fra Østlandene

*Sådan*, så ka' han lære det ka' han. Forhåbentlig vil dette virke
afskrækkende på alle de andre der forsøger sig i branchen, for dem
er der nok masser af - desværre. Stakkels små hundehvalpe.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-05-08 06:35

> [...]
> Jeg håber det betyder et stop for de ulovlige importer af alt for små og

Skulle hilse fra Emma og sige voooouv!!..(juhuu..). Emma er jo tidl.
likita-import-hund.
Jeg begriber ikke, at fjolset først er taget for alvor nu, den handel har
været offentlig kendt i mange år. Det er til at brække sig over.
Så mangler vi bare at få fingre i de øvrige importører der ligeledes henter
hunde østpå...
Likita står mig bekendt ikke bag alle muskelhundene, det er mere modehunde
af mere
"normale racer".

Men "de" har jo tidligere haft fingre i flere andre importører af disse
hunde, så det er vel et spørgsmål om at bruge nogle recurcer og tid på at
hapse dem igen.
man kan ved lidt held, google sig frem til folk der har fået hunde fra disse
steder, så vildt svært kan det ikke være at opsnuse hvor nogle af disse
ulovlige hunde stammer fra.

nå, det var lidt morgengalde..

Mvh. Marie -der vil hejse flaget! (-;