Glæder mig helt vildt.
Fra : Xenon

Dato : 24-04-08 05:58

Så er der kun 10 dage til far her og lille Hefty kører af sted til Slovenien
for at deltage i IPO VM for Belgieske hyrdehunde, kors hvor vi glæder os.

Claus

Fra : JB

Dato : 24-04-08 07:26

"Xenon" <mito@fjernadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der kun 10 dage til far her og lille Hefty kører af sted til
> Slovenien for at deltage i IPO VM for Belgieske hyrdehunde, kors hvor vi
> glæder os.
>
> Claus
Det kan jeg godt forstå, rigtig god fornøjelse. Det er meget flot at nå så
langt.

Hilsen
Jytte

Fra : Winther

Dato : 24-04-08 15:53

JB wrote:
> [...]

Skal nok krydse hvad krydses kan. Hvor mange dage før ankommer du så?
--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Xenon

Dato : 25-04-08 05:32

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Skal nok krydse hvad krydses kan. Hvor mange dage før ankommer du så?
> --

Vi er der nede fra mandag, konku. starter om fredagen men vi har træningstid
på banen om onsdagen.
men jeg regner da med at vi skal gå nogle spor og finde en træningsplads vi
kan træne lidt ekstra på.

Claus

Fra : Winther

Dato : 25-04-08 07:21

Xenon wrote:
> [...]
> har træningstid på banen om onsdagen.
> men jeg regner da med at vi skal gå nogle spor og finde en
> træningsplads vi kan træne lidt ekstra på.

Hvor mange er så kvalificeret fra Danmark og er det alle maller? Ved i noget
om sporunderlaget inden tiden? Så er det vel hjem til hvalpekassen bagefter
?

Fra : Xenon

Dato : 25-04-08 07:51

> Hvor mange er så kvalificeret fra Danmark og er det alle maller? Ved i
> noget om sporunderlaget inden tiden? Så er det vel hjem til hvalpekassen
> bagefter ?

Vi er 6 fra Danmark og det er alle maller.
http://www.belgiskehyrdehunde.dk/brugshunde/2008/Udtagne.htm
Sporet er græs men det er jo nok ikke det samme som herhjemme.
Jeg regner med at hun skal parres her i sommer,

http://www.fmbb2008.com/

Claus

Fra : Søren LH

Dato : 24-04-08 18:28

"Xenon" <mito@fjernadslhome.dk> skrev i meddelelsen
> Så er der kun 10 dage til far her og lille Hefty kører af sted til
> Slovenien for at deltage i IPO VM for Belgieske hyrdehunde, kors hvor vi
> glæder os.

Herligt, det bliver da en kanon oplevelse

Pøj - pøj

Søren

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 24-04-08 22:59

> [...]
> Så er der kun 10 dage til far her og lille Hefty kører af sted til
> Slovenien for at deltage i IPO VM for Belgieske hyrdehunde, kors hvor vi

wow! rigtig meget held og lykke der nede! X'er fingre for jer og glæder mig
til at læse en beretning her inde om det!

R. Ilsøe
http://www.rinnie.dk

Fra : C.H

Dato : 25-04-08 12:53

> [...]
> Så er der kun 10 dage til far her og lille Hefty kører af sted til
> Slovenien for at deltage i IPO VM for Belgieske hyrdehunde, kors hvor vi

Fantastisk!!
Krydsede fingre herfra!!

Connie