Telt (Outwell Nevada M) - opfølgning (camp~
Fra : Jebir

Dato : 29-04-08 14:19

Hejsa!

Så har vi kigget lidt på telte, blandt andet nogle af dem vi er blevet
foreslået i en tidligere tråd.

Vi er - efter at have set på nogle stykker - kommet frem til at vi godt
kunne tænke os et Outwell Nevada M, da det ser ud til at opfylde de ting vi
søger.

Er det nogen der har prøvet teltet og kan sige lidt om det?

Vi har besluttet os for at bestille det over nettet, da vi kan opnå en
væsentlig besparelse her i forhold til den lokale telt-pusher... Derfor vil
jeg høre, om der er nogen der kender til enten www.campingpriser.dk eller
www.billigcamping.dk og har handlet med dem via nettet? Jeg har ikke kunne
finde nogen kommentarer om dem via nettet, nemlig.

Vh.
Mikkel Skou

Fra : steen olsen

Dato : 30-04-08 20:48

Jebir skrev:
> [...]
> eller www.billigcamping.dk og har handlet med dem via nettet? Jeg har
> ikke kunne finde nogen kommentarer om dem via nettet, nemlig.

Hejdu kan rolig bestille hos billigcamping.dk, har købt mange ting hos
dem uden problemer, den anden har jeg ikke prøvet

m.v.h
steen olsen

Fra : Jebir

Dato : 07-05-08 16:25

> [...]
> eller www.billigcamping.dk og har handlet med dem via nettet? Jeg har ikke
> kunne finde nogen kommentarer om dem via nettet, nemlig.

- Jamen så vil jeg da selv melde tilbage
Kan varmt anbefale billigcamping.dk - bestilte Outwell Nevada M d. 5/5 kl.
10.30 til afhentning på nærmeste posthus, og kl. 13.30 lå der en mail om, at
varen var sendt fra deres lager.
Idag - d 7/5 - har jeg netop været på posthuset, da der var kommet besked om
at der lå en pakke og ventede. Det er hurtigt ;)

Selve teltet var i god behold - forsvarligt pakket ind, og på en måde så det
var let at håndtere.

Så store anbefalinger herfra - nu skal teltet bare prøves

- Mikkel

Fra : Lars 8210

Dato : 08-05-08 21:45

Jebir wrote:
> [...]
> www.campingpriser.dk eller www.billigcamping.dk og har handlet med
> dem via nettet? Jeg har ikke kunne finde nogen kommentarer om dem via

Hej Mikkel

Blot vil jeg sige at du går aldrig fejl af et Outwell telt.

Lars