Oranier 2132 Gaskomfur, - kender nogen en ~
Fra : claus b.p.

Dato : 23-04-08 21:38

I min båd er et keramisk komfur til gas, kombineret med håndvask. En elegant
løsning, som jeg aldrig har set tilsvarende. Men jeg mangler et sted at
henvende mig vedr. reservedele. Er der nogen der kender en forhandler eller
importør af Oranier? Google har ikke rigtig kunnet hjælpe.

Mvh. Claus

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 24-04-08 08:55

Hej Claus,

Jeg fik hit på Google i første hug.

Oranier er en stor fabrik i det midttyske, Gladenbach i Hessen.
De kan kontaktes på:

Sekretariat Geschäftsführung
Sekretariat
Gabriele Schmitt-Theis
E-Mail schmitt-theis@oranier.com
Tel.: 06462/923-330
Sekretariat
Rosel Weber
E-Mail r.weber@oranier.com
Tel.: 06462/923-300

De opgiver sikkert hvor nærmeste forhandler findes.

Mvh/Harding

Fra : claus b.p.

Dato : 24-04-08 22:41

"Harding E. Larsen (slet 4SM94)" <harding@4SM94larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:12090240920.887514349483975@dtext.news.tele.dk...
> Hej Claus,
>
> Jeg fik hit på Google i første hug.

Der kan man bare se. Det indlysende ligger ikke altid først for. Tak
Harding, jeg prøver at kontakte dem.

Mvh. Claus