Problem med electrolux 4400 ??
Fra : Eg Egemarke

Dato : 23-04-08 19:25

Efter bytte til nye bodels batterier i Autocamperen, kan jeg ikke
længere tænde for køleskabet. Der er ingen lys i kontakterne og ingen
liv. Alt andet i bilen fungere som det plejer ?? Kan det være en sikring

og hvor kan sådan een gemme sig, hvis det er den.

MvH Eg

Fra : Jens Hansen

Dato : 08-05-08 07:23

"Eg Egemarke"
> [...]
> andet i bilen fungere som det plejer ?? Kan det være en sikring
> og hvor kan sådan een gemme sig, hvis det er den.

Hej Eg
Hvis fejlen er opstået efter skift af batteri, tror jeg ikke at det er en
sikring.
Det er nok en ledning (plus) der ikke er monteret på batteriet. (den er nok
faldet ned bag ved)
Husk et køleskab bruger meget strøm (10A) så det er en halvtyk ledning du
skal kigge efter.

Hvis der kun er en mrgrt tyk ledning på dit batteri, så følg den og du vil
finde en sikringsboks.

Hilsen Jens