3Com Netkort
Fra : Steffen Beck

Dato : 18-07-01 20:25

Hej dk.edb.netværk....

Jeg var lidt i tvivl om hvorvidt dette spørgsmål egentlig hørte til herinde
men siden det jo i det store hele har med netværk at gøre ville jeg da lige
prøve .....

Jeg kører (kørte) et netværk mellem min windows 2k server maskine og
slackware linux 8.0 !! Det skal lige siges at jeg kørte linux over Windows
på Internet og jeg havde derfor installeret en proxy server ( Winproxy 4.0 )
!! Der er kommet et problem siden min evaluation periode expirede på
winproxy som tilsyneladende har ødelagt mit netværk fuldstændigt så jeg har
nu installeret det hele fra bunden og nu kommer windows pludselig med at der
mangler system resourcer for at kunne køre mit netkort ( 3Com 509b ISA )...
Den siger at jeg skal afinstallere nogle devices for at få flere resourcer
men det eneste jeg har i nu er et AGP, Soundblaster og et netkort mere i....

Hvordan kan det være Windows gør det her ?? Hvis nogle har svaret vil jeg
meget gerne høre fra jer hurtigst muligt .....

På forhånd tak...
Steffen Beck