Bind
Fra : Kasper Lund

Dato : 21-05-08 16:06

Hej med jer.

Jeg hoster en hjemmeside lokalt og vil genre kunne tilgå den via den
rigtige public adresse, www.hjemmeside.dk

Hvis jeg prøver det slår den jo min WAN adresse op, men min router kan
ikke håndtere det (eller jeg kan ikke konfigurere den til det) og jeg
klarer det derofr nu via hosts filer.

Hosts filer er en kedelig løsning og da jeg har en bind server kørende,
må jeg jo kunne klare det med den, jeg kan bare ikk elige gennemskue
hvordan.

Så hvordan får jeg adressen www.hjemmeside.dk til at pege på en intern
adresse i bind?

Mvh og på forhånd tak for hjælpen.

Kasper

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-05-08 16:11

Fra : Kasper Lund

Dato : 21-05-08 17:53

Michael Rasmussen wrote:

> Søg efter din route + nat loopback på goggle.

Det har jeg droppet, guiden er her:
http://www.sonicwall.com/us/support/2134_3454.html
Men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke efter hensigten. Derfor
går jeg nu efter en DNS løsning.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-05-08 16:47

wrote:

> Så hvordan får jeg adressen www.hjemmeside.dk til at pege på en intern
> adresse i bind?

På fuldstændig samme måde som hvis det var en ekstern. BIND er
ligeglad med, hvor adressen er henne.

-A