Fedora 9 & Thunderbird? .
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 15-05-08 13:37

Det er muligt at det er mig der ikke kan finde ud af den, men når jeg
afsender en E-mail fra Thunderbird sker der dette at modtageren af denne
E-mail ser følgende afsender: none@minmail, hvor i alverden fortæller jeg
den mit navn som afsender i stedet for none? .
Har ikke haft dette problem i min tidligere Fedora.
Hvad har snydt mig? .
/KE Kofod.

Fra : Lars Madsen

Dato : 15-05-08 13:40

KE Kofod / 7100 wrote:
> [...]
> den mit navn som afsender i stedet for none? .
> Har ikke haft dette problem i min tidligere Fedora.

er det ikke ved settings af selve kontoen i thunderbird? Der plejer at være en
liste hvor man skal angive navn og email adresse

--

/daleif (remove RTFSIGNATURE from email address)

LaTeX FAQ: http://www.tex.ac.uk/faq
LaTeX book: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ (in Danish)
Remember to post minimal examples, see URL below
http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=minxampl
http://www.minimalbeispiel.de/mini-en.html

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-05-08 14:16

KE Kofod / 7100 skrev:

> afsender en E-mail fra Thunderbird sker der dette at modtageren af denne
> E-mail ser følgende afsender: none@minmail, hvor i alverden fortæller jeg
> den mit navn som afsender i stedet for none? .

Funktioner => Kontoindstillinger => Markér kontonavnet i
oversigten til venstre => erstat none@minmail med den
ønskede adresse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 15-05-08 14:41

Hmmmm, under Kontoindstillinger - i det øverste vindue skal der stå mit
nave, det gjorde der også, men så kommer det - nedenunder skal der så stå en
E-mail adresse og det gjorde der ikke! . Når jeg skriver min E-mail adresse
der som den beder om så kommer mit navn med ud så der på modtageren står mit
navn og E-mail som der skal, jeg mener bare ikke på min tidligere version at
jeg havde noget stående i E-mail adressen, det havde den tidliger fundet.
Den kunne fint sende og modtage E-mail uden der var opgivet nogen E-mail
adresse i dette feldt. Jeg er nok ikke god til at tolke mit problem
ordentligt her, men ok nu virker det, tak skal I have for Jeres hjælp.
/KE Kofod.