EeePC
Fra : Steen Jensen

Dato : 11-05-08 19:01

Beklager hvis den lille labre Asus EeePC i hører til i denne gruppe - i
tilfældet, hnvis mig gerne til den rette gruppe.

Jeg går og tripper utålmodigt, i forventningen om at Eee kommer til DK i
juni måned.
I første omgang "kun" den lille 7" - nogen der ved hvornår 9" kommer på
gaden herhjemme?

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 11-05-08 20:43

Steen Jensen wrote:
> [...]
> juni måned.
> I første omgang "kun" den lille 7" - nogen der ved hvornår 9" kommer på
Her:
http://www.linuxshoppen.dk/eeepc.php?gclid=CLKahNyYn5MCFQSVMAodRl3aqA
kan du blive skrevet op til at få besked når Eeepc kan bestilles.

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-05-08 21:14

Jørgen Heesche <heesche@webspeed.dk> wrote:

> Her:
> http://www.linuxshoppen.dk/eeepc.php?gclid=CLKahNyYn5MCFQSVMAodRl3aqA
> kan du blive skrevet op til at få besked når Eeepc kan bestilles.

Og man glæder sig som et lille barn

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-05-08 23:49

"Steen Jensen" <isteen@gmail.com> skrev i en brandert:
> Og man glæder sig som et lille barn

Vor herre bevares, tror du ikke Fætter BR har noget du kan få og sutte på
medens du venter.

MVH.
Karl Erik.

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-05-08 08:47

Karl Erik Christensen <none@none.com> wrote:

> Vor herre bevares, tror du ikke Fætter BR har noget du kan få og sutte på
> medens du venter.
>
> MVH.
> Karl Erik.

De har da nogle søde ekspedienter, hvis det er det du mener

Fra : Claus U

Dato : 12-05-08 07:09

Steen Jensen skrev:

> Jeg går og tripper utålmodigt, i forventningen om at Eee kommer til DK
> i juni måned.
> I første omgang "kun" den lille 7" - nogen der ved hvornår 9" kommer
> på gaden herhjemme?

Du kunne også bare købe den i england? http://eeestock.cpjackson.co.uk
Jeg synes nu mest, at den kan betragtes som et legetøj. Men super til at
checke mails + web på rejsen, uden at have en monstrum med.
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-05-08 08:47

Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote:

> Du kunne også bare købe den i england? http://eeestock.cpjackson.co.uk
> Jeg synes nu mest, at den kan betragtes som et legetøj. Men super til at
> checke mails + web på rejsen, uden at have en monstrum med.

Jeg kender en der har købt den i England - jeg er bare lidt ked af at
skulle undvære det danske tastatur.
Det er helt klart, at den ikke kan erstatte en almindelig computer - men
jeg kan godt bruge den som et suplement - fx til at stikke i lommen, og
tage med mig.
Det kan osse sagtens erstatte konens Palm - så jeg ser den som et
herligt lille stykke legetøj.
Eee er faktisk hastigt på vej til at blive verdens mest solgte computer,
læste jeg for nogle dage siden - og den større 9" bliver sikkert en del
mere brugbar...når den kommer til DK

Fra : Claus U

Dato : 12-05-08 09:00

Steen Jensen skrev:

> [...]
> computer, læste jeg for nogle dage siden - og den større 9" bliver
> sikkert en del mere brugbar...når den kommer til DK

Sjovt du nævner konen - forbrugsprocenten på vores Eee ligger på 90/10
procent mellem konen og mig. Det skaber lidt ro i hjemmet

ÆØÅ er ikke synligt på tastaturet, men de ligger gemt som en
genvejstast. Hvis opløsningen er større på 9"'eren kan jeg godt forstå,
at nogen ønsker at vente. 7" er ikke ret meget!

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-05-08 20:24

Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote:

> Hvis opløsningen er større på 9"'eren kan jeg godt forstå,
> at nogen ønsker at vente. 7" er ikke ret meget!

Det er den 1024xhvad-det-nu-hedder

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 12-05-08 09:29

Den Mon, 12 May 2008 09:47:15 +0200 skrev Steen Jensen:

> De har da nogle søde ekspedienter, hvis det er det du mener

Eeeeh - ville foretrække "ekspeditricerne" hvis jeg skulle sutte på noget.
Men hver sine lyster

Karl Erik.

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 12-05-08 11:08

On Mon, 2008-05-12 at 09:47 +0200, Steen Jensen wrote:
> [...]
> men
> jeg kan godt bruge den som et suplement - fx til at stikke i lommen, og

En af mine leverandører har også købt den. Den har fuldstændig afløst
hans gamle barbær og PC'er og han har den med overalt. Det ser også godt
ud at se ham tage så lidt med på kundebesøg. Han bruger den både privat
og arbejdsmæssigt.

Det engelske keyboard giver ingen problemer ... det er ren vane.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-05-08 12:17