Fiskeri på nordsjælland v. nykøbing
Fra : samleren

Dato : 18-07-01 17:41

hej ng

Jeg skal på sommerferie nogle dage ved nykøbing og ville hører om der
var nogle her i ng som havde nogle forslag til nogle fiskepladser

hilsen michael

Fra : Bo Svarre Nielsen

Dato : 18-07-01 21:35

Hej Michael,

Skansehage, Korshage (bedst efterår/vinter er min erfaring) og Klint er nok
de bedst kendte, men derudover er der række andre spændende pladser på hele
kysten fra Rørvig og ud mod Sjællands Odde, så der er nok at tage fat på.

God ferie

Bo

samleren <Samleren@fuck.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kpebltsmifb69sdbioblm9djiuv90mnfq6@4ax.com...