Samba konfigurations fil?
Fra : Kasper Lund

Dato : 01-05-08 07:15

Hej med jer.

Jeg har et spørgsmål der har naget mig i flere år, men som jeg ikke har
fået undersøgt - nu må jeg så have det opklaret.

I samba konfigurationsfilen smb.conf er der en masse default værdier, en
del af dem starter med et semikolon (;)

Jeg går ikke ud fra at dette er en kommentar, da alle andre kommentarer
starter med den sædvanlige havelåge (#).

Men hvad er det så?

Mvh.

Kasper

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-05-08 08:04

On Thu, 01 May 2008 08:14:43 +0200, Kasper Lund <fake@usenet.dk>
wrote:

> [...]
>
> Jeg går ikke ud fra at dette er en kommentar, da alle andre kommentarer
> starter med den sædvanlige havelåge (#).

Begge dele er kommentarer. De bruger bare det ene (#) til 'brødtekst'
og det andet (;) til ikke-brugte parametre.

-A

Fra : Kasper Lund

Dato : 01-05-08 13:43

Asbjorn Hojmark wrote:

> Begge dele er kommentarer. De bruger bare det ene (#) til 'brødtekst'
> og det andet (;) til ikke-brugte parametre.
>
> -A
Tak..