MS Windows
briani 27239
kode til xp
Fra : pm

Dato : 27-05-08 15:00

Efter at have kørt en rensning af harddisk...har jeg fået probs.

Windows starter, men kræver kode...jeg har aldrig brugt kode til adgang--er
der en standard ??

Har forsøgt F8...men den undlader opstart i sikret tilstand

Forslag til hvordan jeg kommer ind på disken
Det skal siges, at harddisk er fyldt helt op

pm

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-05-08 16:40

pm skrev:
> [...]
>
> Forslag til hvordan jeg kommer ind på disken
> Det skal siges, at harddisk er fyldt helt op

Hvis du ikke har sat en kode er den formentlig <ingenting>?

--
Niels

Fra : pm

Dato : 27-05-08 17:26

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du ikke har sat en kode er den formentlig <ingenting>?
>
> --
> Niels

HEJ nIELS
Hvis du mener rubrikken skal være tom, så er det ikke tilfældet...jeg
undlader indtastning og den svarer med krav om kode

pm

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-05-08 22:35

pm skrev:

> Hvis du mener rubrikken skal være tom, så er det ikke tilfældet...jeg
> undlader indtastning og den svarer med krav om kode

Ja, det var det jeg mente, og det var da ligegodt ¤!#%_&3**! hvis den
har fundet på en adgangskode selv?

--
Niels

Fra : John T.

Dato : 27-05-08 20:26

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forslag til hvordan jeg kommer ind på disken
> Det skal siges, at harddisk er fyldt helt op

Jeg har en gammel kode som jeg ikke bruger mere, prøv den:
DG8FV-B9TKY-FRT9J-6CRCC-XPQ4G

Hvis du så vil ændre din kode, så følg opskriften:
http://www.it-artikler.dk/2008/02/05/skift-din-licens-kode-i-windows-xp/

Venlig hilsen John T.

Fra : Ole C

Dato : 27-05-08 21:12

John T. skrev blandt andet:

> Jeg har en gammel kode som jeg ikke bruger mere, prøv den:
> DG8FV-B9TKY-FRT9J-6CRCC-XPQ4G
>
> Hvis du så vil ændre din kode, så følg opskriften:
> http://www.it-artikler.dk/2008/02/05/skift-din-licens-kode-i-windows-xp/

Jeg tror pm mener adgangskode og ikke Product Key.....

--
vh
Ole C

Fra : fakeadresse

Dato : 27-05-08 21:21

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror pm mener adgangskode og ikke Product Key.....
>
> --
> vh
> Ole C

men det var da pænt af dig at gi alle os der lige har en
piratkopi liggende - men det er jo nok først til mølle........

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-05-08 21:28

fakeadresse skrev:

>men det var da pænt af dig at gi alle os der lige har en piratkopi
>liggende - men det er jo nok først til mølle........

prøv en gogl søgning på koden, så vil du se at det er en af dem der giver
mange links

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : fakeadresse

Dato : 27-05-08 21:53

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> prøv en gogl søgning på koden, så vil du se at det er en af dem
> der giver mange links
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

jamen kan man overhovedet bruge koden til noget - ´fornuftigt

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-05-08 07:24

fakeadresse skrev:
> jamen kan man overhovedet bruge koden til noget - ´fornuftigt

Man kan færdiggøre installationen med en "gangbar" produktkode - det er
først når Windows vil valideres på nettet man får problemer...

Og man har altså så 30 dage at løbe på

Fra : fakeadresse

Dato : 28-05-08 12:35

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen

> Man kan færdiggøre installationen med en "gangbar"
> produktkode - det er først når Windows vil valideres på nettet
> man får problemer...
>
> Og man har altså så 30 dage at løbe på

og hvad så derefter?

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-05-08 14:21

fakeadresse skrev:
> og hvad så derefter?

Hmm jeg har faktisk aldrig prøvet at lade den løbe tiden ud, så kender
ikke graden af hvor uanvendeligt XP så bliver - men du kan roligt skyde
en hvid pind efter at gå på nettet og få opdateringer osv...

Så er det at betale ved kasse 1 (omend der findes værktøjer til at
skifte produktnøglen ved jeg, men det ændrer jo ikke på du skal bruge en
gyldig nøgle)

Fra : John T.

Dato : 28-05-08 16:31

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> produktnøglen ved jeg, men det ændrer jo ikke på du skal bruge en gyldig

Næe, man henter programmet "Dial-A-Fix" sætter flueben i alle og kør.
Så kan du Update !!!!
(men sig´ det ikke til nogen )
John T.
NB: Der findes værktøjer til at ændre produktnøglen, prøvede det selv
sammen med "Ricko" for et par år siden, kan ikke huske hvordan,
prøv at spørge "alt.dk.warez" gruppen.

Fra : Ole C

Dato : 28-05-08 20:44

John T. skrev blandt andet:

> NB: Der findes værktøjer til at ændre produktnøglen, prøvede det selv
> sammen med "Ricko" for et par år siden, kan ikke huske hvordan,
> prøv at spørge "alt.dk.warez" gruppen.

Ikke nødvendigt - Microsoft har løsningen:
http://support.microsoft.com/kb/328874

- eller brug for eksempel Magical Jelly Bean Keyfinder:
http://www.magicaljellybean.com/

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-05-08 15:38

"fakeadresse" <fakeadresse@fakeadresse.fakeadresse> skrev i en meddelelse
> og hvad så derefter?

Lige inden Windows starter op, beder den om at blive aktiveret, gør man ikke
det, logger Windows af igen, og du kan ikke komme ind i Windows (på normal
vis)

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.