MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp, min pc driver mig til vanvid - fryg~
Fra : Lars Dam

Dato : 26-05-08 21:39

Hej gruppe,
Min PC er pludselig begyndt at sige nogle høje kliklyde ved hvert tastetryk
og en frygtelig brummen, når musen bevæges.

Jeg går ud fra, at det er en eller anden indstilling, som er blevet
aktiveret ved et uheld, ved bare ikke, hvor jeg skal lede. Og det hjælper
ikke at slukke for lyden.

Er der nogen, der har en idé til hvordan jeg får monstrumet til at tie
stille?
M.vh.
Lars

Fra : Peter

Dato : 27-05-08 11:55

"Lars Dam" <lars-dagmar@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke at slukke for lyden.
>
> Er der nogen, der har en idé til hvordan jeg får monstrumet til at tie

Har du prøvet at dobbelt klikke på det lille højttaler icon ved uret og slå
aux fra (evt også microfon).

PeterB

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 27-05-08 14:52

Kunne det være noget brum fra en line-in indgang? Har du været i
kontrolpanel og gennemtæske alle indstillingerne for lyd, -lyd ind og lyd ud
og se hvad du kan gøre? Det er svært at regne den ud. Kan en virus komme på
tale? Jeg husker en meget gammel virus der gav tastaturklik.

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Svar på forrige indlæg:

Fra : John T.

Dato : 27-05-08 20:32

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud og se hvad du kan gøre? Det er svært at regne den ud. Kan en virus
> komme på tale? Jeg husker en meget gammel virus der gav tastaturklik.

Jammen, så må du da først køre div. renseprogrammer,
søg på Google, skriv f.eks. pc clean/rens pc
brug fantasien, der findes masser af gratis programmer
til at rense pc,en for snavs !!
Hilsen John T.