MS Windows
briani 27239
Print fra virtuel PC
Fra : Erik K.

Dato : 22-05-08 09:36

På min PC (Vista) har jeg installeret XP i en virtuel PC på egen
partition. - På XP kører jeg et program, som ikke kan køre i Vista.
Problemet er, at jeg ikke kan printe ud fra den virtuelle PC uden at der er
etableret netværk på PC og printer. - Hvordan kan jeg undgå det?
Printeren er tilsluttet PC via USB-stik.
Jeg har prøvet alt, men uden held. - Sagen er, at jeg skal have ny printer,
men den Canon MP 610, som jeg gerne vil have, har ikke installeret netværk.

Mvh
Erik

Fra : fix

Dato : 22-05-08 11:00

Erik K. wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet alt, men uden held. - Sagen er, at jeg skal have ny
> printer, men den Canon MP 610, som jeg gerne vil have, har ikke
kan du ikke share den i vista, og installere den i vpc som netværksprinter.

finn
--
wish I were VirtualMashine

Fra : Erik K.

Dato : 23-05-08 13:17

"fix" <fix@faxe.dk> skrev i meddelelsen
> kan du ikke share den i vista, og installere den i vpc som
> netværksprinter.
>
> finn

Tak for svaret. - Jeg har prøvet at share printeren o.s.v., men jeg kan ikke
få hul igennem fra min VPC. - Jeg har oghså prøvet at installere printeren
direkte på VPC, men den understøtter desværre ikke USB.

Mvh
Erik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-05-08 13:23

Erik K. skrev:

>men den understøtter desværre ikke USB.

måske VirtualBox var et alternativ til Virtual PC som du kunne bruge,
VirtualBox understøtter USB
http://www.virtualbox.org/

--

Ivan V. Klattrup