MS Windows
briani 27239
Sidepanel i Vista
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-05-08 15:05

Hvordan får man baggrundsfarven i Sidepanel til at være den samme som på
resten af Skrivebordet?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : Jubii

Dato : 21-05-08 16:06

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen
> Hvordan får man baggrundsfarven i Sidepanel til at være den samme som på
> resten af Skrivebordet?
>
> --
> Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Da sidepanelet er gennemsigtigt, hvad mener du så?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-05-08 16:23

"Jubii" skrev:

> Da sidepanelet er gennemsigtigt, hvad mener du så?

Hm! Hos mig (dvs. på min kones bærbare) er Sidepanelet nu lysegråt og
resten af Skrivebordet er med grøn baggrundsfarve. Oprindelig var
Sidepanelet gennemsigtigt, ja, men det er det ikke mere. Fordi:

For nogle dage siden satte vi et billede på som baggrund på
Skrivebordet, men fortrød. Lavede så baggrunden om til grøn igen, men
Sidepanelet nægter at være andet end lysegrå. Mystisk!

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 17:00

> [...]
> Skrivebordet, men fortrød. Lavede så baggrunden om til grøn igen, men
> Sidepanelet nægter at være andet end lysegrå. Mystisk!

Højreklik på skrivebordet
vælg personlige indstillinger / Vindues farve og udseende
Vælg Windows Vista Basic.

--
med venlig hilsen
Bc