MS Windows
briani 27239
DocumentViewer
Fra : Moses Gelbmetal

Dato : 19-05-08 17:50

Når Windows starter, starter også et DocumentViewer program. Jeg ved ikke
havd funktion det har, men det bliver tilsyneladende hængende på desktoppen
til ingen nytte og forsvinder kun hvis jeg 'cancler' omkring 20 gange.

Hvad funktion har programmet?

Kan jeg slukke for det så det ikke starter ved Windows opstart. Hvor er det
nu man gør det?

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 19-05-08 18:18

"Moses Gelbmetal" skrev:

> [...]
> havd funktion det har, men det bliver tilsyneladende hængende på
> desktoppen til ingen nytte og forsvinder kun hvis jeg 'cancler' omkring 20

Måske ligger svarene i denne tråd:
http://vwnettet.dk/forum/topic/343701

Citat:
Documentviewer er noget der følger med HP printere.
Prøv at geninstallere dit printersoftware.
Hvis du ikke har hp printer må du i "tilføj,
fjern programmer" og se om der ikke skulle gemme sig noget der.

> Kan jeg slukke for det så det ikke starter ved Windows opstart. Hvor er
> det nu man gør det?

Windows XP:
Menuen Start -> Kør...
Tast "msconfig".

Vista:
Tast "msconfig" i søgefeltet i startmenuen og klik på "msconfig.exe"

Vælg fanebladet "Start" og fjern flueben ud for de tjenester du ikke ønsker
skal starte sammen med PCen.