MS Windows
briani 27239
Problemer med MSN
Fra : Nicolai Schultz

Dato : 18-05-08 11:00

Hej NG. Håber det er den rigtige gruppe.

Jeg har fået et problem som jeg synes er rimelig træls. Når jeg IKKE logger
på MSN Messenger, får jeg stadig en lille boks op i nederst hjørne, hver
gang der er en der logger på.

Outlook er ikke sat til at logge på automatisk, og selvom jeg logger af
messenger og lukker programmet, kommer det stadigvæk frem. Hvis jeg så
logger på messenger igen, får jeg besked om at jeg er logget af Net service,
da jeg er logget på et andet sted.

Nogle der kan hjælpe med at komme problemet til livs?

--
Venlig hilsen

Nicolai Schultz

Fra : Nicolai Schultz

Dato : 18-05-08 13:24

PROBLEM LØST !

"Nicolai Schultz" <nicolaischultzFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:482ffab4$0$27382$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-05-08 14:50

Nicolai Schultz skrev:
> PROBLEM LØST !

Det var da godt, for ms-windows-gruppen er ikke beregnet til problemer
med MSN fx (selv om den følger med). Problemer med mail ligeså

--
Niels

Fra : Nicolai Schultz

Dato : 18-05-08 15:16

Okay. Sorry

Hvilken gruppe skal jeg så stille spørgsmålet i?

--
Venlig hilsen

Nicolai Schultz

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-05-08 15:53

Nicolai Schultz skrev:
> Okay. Sorry
>
> Hvilken gruppe skal jeg så stille spørgsmålet i?

Måske dk.edb.internet.software.mail+news?

--
Niels

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-05-08 16:06

Niels P Sønderskov skrev:

> Måske dk.edb.internet.software.mail+news?

du er tæt på, dk.edb.internet.software.instant-messaging er et pletskud

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-05-08 16:15

Ivan V. Klattrup skrev:

> du er tæt på, dk.edb.internet.software.instant-messaging er et pletskud

He, he, det var jo det problem vor ven /havde/ løst. Jeg refererede til
hans efterfølgende mail-spørgsmål her.

--
Niels