MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Microsoft Outlook
Fra : Jørgen

Dato : 17-05-08 15:27

Jeg har en masse kontaktpersoner i Microsoft Outlook.
Dem fører jeg i et snuptag over i min Nokia telefon.
Men jeg får alle adresserne med, og dem vil jeg gerne være fri for i
telefonen.

Jeg har heller ikke brug for e-mailsdressen der.
Er der en mulighed for at overføre bare navnet og telefonnummeret?
Jeg kunne tænke mig, at der i Outlook var en mulighed for at holde de
uønskede data tilbage. Jeg kan bare ikke finde den.

Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-05-08 18:02

Outlook har ikke nogen sådan funktion. Hvis der er nogen skal det være
i synkroniserings softwaren, i dette tilfælde Nokia PC Sync

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jørgen

Dato : 17-05-08 19:19

Tak, JP. Så er det et helt andet sted jeg skal søge.
Jørgen