MS Windows
briani 27239
video filer
Fra : Tue

Dato : 16-05-08 08:14

Hej

Når man ser video (f.eks. på you tube) på internettet gemmer den vel filen
et sted og så afspiller den.
Er der nogen der ved hvor de bliver lagt, det må jo fylde en hel del.

mvh

Tue

Fra : KentBM

Dato : 16-05-08 10:49

Tue skrev:
> [...]
> et sted og så afspiller den.
> Er der nogen der ved hvor de bliver lagt, det må jo fylde en hel del.

Jeg har nu altid troet, at videoen bliver streamet til hukommelse og
derfor er væk igen efter afspilning? Men jeg tager måske fejl?

Til Firefox kan du finde et plugin, som kan hente klippene hos f.eks.
youtube. De fylder altså ikke voldsom meget i det format, som de bliver
sendt. Det er jo ikke ligefrem DVD-kvalitet.

--

Kent

Fra : Dr.Xerox

Dato : 16-05-08 11:18

"Tue" <tue@12move.dk> skrev i en meddelelse news:482d343c$0$4445$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hej
>
> Når man ser video (f.eks. på you tube) på internettet gemmer den vel filen et sted og så afspiller den.
> Er der nogen der ved hvor de bliver lagt, det må jo fylde en hel del.

Hvis du bruger IE. ligger de i (Temporary Internet Files)
som FLV-filer, det er ikke sikkert der er vist nogen extension
men så kan du omdøbe dem til navn.flv og yderligere skal du så bruge en
FLV-Player, hvis du vil afspille dem. Fx.
http://applian.com/flvplayer/index_nonav.php?src=NoNav
Du kan også bruge dem i en Flash-file, hvis du laver Flash.

Mvh Poul.

Fra : Tue

Dato : 16-05-08 13:28

> [...]
> http://applian.com/flvplayer/index_nonav.php?src=NoNav
> Du kan også bruge dem i en Flash-file, hvis du laver Flash.

Tak for tippet

Hvor ligger så mappen Temporary Internet Files, jeg kan ikke finde den

Tue

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-08 14:32

Tue wrote:
> [...]

Documents and settings\DIT_NAVN\lokale indstillinger\Temporary Internet
Files

Mvh Ebbe

Fra : Pico

Dato : 16-05-08 14:36

Tue wrote:

> Tak for tippet
>
> Hvor ligger så mappen Temporary Internet Files, jeg kan ikke finde den

Har du tænkt på at skrive "Temporary Internet Files" i søg ?
--
MVH
Pico

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-05-08 16:43

On Fri, 16 May 2008 15:36:20 +0200, "Pico"
<Selvestemig@hotmail.com> wrote:

>Har du tænkt på at skrive "Temporary Internet Files" i søg ?

Du skal først åbne for "vis skjulte filer"
mvh Ebbe

Fra : Paul8

Dato : 16-05-08 16:37

> Hvor ligger så mappen Temporary Internet Files, jeg kan ikke finde den
>
> Tue
Det kan godt være lidt svedigt at rode i den mappe hvor der som regej ligger tusindsvis
af filer.

Mht. youtube er der en smartere løsning.
Du markerer internetadressen fra youtube og kopierer den ind i

www.techcrunch.com/get-youtube-movie

Så får du filen, som du så kan navngive som du vil. Med endelse .flv

Hvis du senere vil afspille den på din mobil kan du konvertere den til 3gp eller mp4 med
et program kaldt Super fra e.right-soft.