MS Windows
briani 27239
Recovery til harddisk som kan afvikles und~
Fra : QBIC [6400]

Dato : 15-05-08 23:22

Nogen der har et link til et godt recovery program til harddisk
Gerne et af dem der ikke koster noget at downloade ej heller at bruge

Takker
/ Niels Pedersen http://www.qbic.dk

Fra : John T.

Dato : 16-05-08 22:46

"QBIC [6400]" <citrix6400@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et link til et godt recovery program til harddisk
> Gerne et af dem der ikke koster noget at downloade ej heller at bruge
>
> Takker
> / Niels Pedersen http://www.qbic.dk

"Data doctor recovery" som jeg hentede fra hjemmesiden
og fandt koden på nettet.
Jeg kom til at formatere min disk med div. foto og
programmer til install. og det lykkedes at genskabe dem alle.
Hilsen John T.

Fra : Paul8

Dato : 17-05-08 18:32

> [...]
> Nogen der har et link til et godt recovery program til harddisk
> Gerne et af dem der ikke koster noget at downloade ej heller at bruge

Seagate diskwizard fås gratis fra seagate support, men det kører kun hvis der er mindst
1 maxtor eller seagate drev på systemet (gerne USBdrev).
Det er en omdøbt udgave af Acronis True Image.

Jeg har brugt det problemfrit i 2 år på 3 forskellige XPmaskiner.

Det man skal passe på med gratisprogrammer er at de måske ikke kan klare de mest
avancerede SATA harddisk systemer.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-05-08 18:35

"QBIC [6400]" <citrix6400@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et link til et godt recovery program til harddisk
> Gerne et af dem der ikke koster noget at downloade ej heller at bruge

Der er programmet "PC INSPECTOR", som du kan hente her:
http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?Language=7

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.