MS Windows
briani 27239
Erfaringer med SP3 til XP
Fra : Nederbasse

Dato : 14-05-08 08:16

Hej

Er der nogle der har erfaringer med SP3 til XP de vil dele?

Neder

Fra : Bo L

Dato : 14-05-08 08:58

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der har erfaringer med SP3 til XP de vil dele?

Det vil sikkert være spild af din tid, hvis du kiggede i nogle af de lange
tråde, der allerede er

Fra : Paul8

Dato : 14-05-08 10:40

> Er der nogle der har erfaringer med SP3 til XP de vil dele?
>
> Neder

Det kører bare.
Jeg mærker ingen forandring.
Har installeret den både på min PC og min 5år gl. bærbar.

Jeg brugte ikke windowsupdate for at få fat i den.
Fandt den på nettet som en 313 MB stor fil med KB936929 i navnet.
Installeringen kræver god tid og god plads. Man behøver ingen internetforbindelse imens.

Bagefter er der 1GB mindre ledig på C.
Det skyldes afinstalleringspakker samt en 'ServicePackfiles' mappe som man godt må
flytte til et andet drev hvis man vil spare plads på C.

Fra : TDC

Dato : 14-05-08 20:54

> Er der nogle der har erfaringer med SP3 til XP de vil dele?

Tjah...
Det fungere egentligt godt borset fra at jeg ikke kan få mit trådløse
netkort til at virke. Der kommer nogle kryptiske fejlmeddelelser...

Jeg har afinstalleret SP3 og vupti så kører det igen.

Mogens