MS Windows
briani 27239
Kan ikke install. Google Earth.
Fra : John T.

Dato : 11-05-08 15:32

Kan I hjalpe her ?

> Hent den her:
> http://earth.google.com/

Jeg HAR hentet den, men nar jeg vil installere
kommer der en rude der siger:
Den funktion du prover at benytte er pa en
CD-Rom eller flytbar disk som ikke er tilgangelig
- indsat disken og klik OK.
Hvis jeg ikke satter nogen disk i, men klikker
OK, siger den at den ikke kunne finde
"Google Earth.msi"
Jeg soger sa pa filen og finder den, men da
jeg henviser til stien siger den at det ikke er en korrekt
installationsfil.
Jeg har ogsa kort "Regedit" og slettet alt der hedder "Google"
Kort div. programmer til oprydning, og startet helt forfra
men intet hjalper.

Jeg ved ikke om dette har nogen betydning!!
Jeg har skiftet fra IDE-Diske til ATA2 og hvis jeg satter
XP skiven i og booter op med den, sa kan den ikke se
drevet hvis jeg vil reparere,
men hvis jeg korer disken direkte for at reparere
er der ingen problemer.
Her tanker jeg pa, at hvis skiven ikke kan se disken,
sa kan installations-programmet maske heller ikke se den sti
jeg henviser til ???
Haber sorme I kan hjalpe mig, vil sa gerne há programmet !!
Hilsen John T.

Fra : Paul8

Dato : 12-05-08 09:28

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Kan I hjalpe her ?

Selv har jeg oplevet at jeg slet ikke kunne downloade den fra google selv.
Så søgte jeg på 'google earth'
Det gav et alternativt 'free software downloads' sted som havde den.
Den fil jeg fik (7½MB) installerer version 4.3 problemfrit.

Fra : Josti

Dato : 18-05-08 10:01

On 11 Maj, 16:31, "John T." <tilst...@pc.dk> wrote:
> [...]
> jeg henviser til ???
> Haber sorme I kan hjalpe mig, vil sa gerne há programmet !!

Fået det til at virke?