MS Windows
briani 27239
Outlook - søgefunktion virker ikke
Fra : sailor99

Dato : 02-05-08 22:37

Søgefunktionen i mit Outlook virker af en eller anden mærkværdig grund ikke
mere, så det er blevet lidt besværligt at finde diverse gemte e-mails.

Skulle der være gode ideer til, hvordan jeg får funktionen i gang igen, vil
de blive modtaget med stor tak.

Mvh
Georg

Fra : Ole C

Dato : 02-05-08 22:41

sailor99 skrev blandt andet:

> [...]
> gemte e-mails.
> Skulle der være gode ideer til, hvordan jeg får funktionen i gang
> igen, vil de blive modtaget med stor tak.

Prøv at spørge eksperterne i den rette gruppe:
dk.edb.internet.software.mail+news

--
vh
Ole C

Fra : sailor99

Dato : 02-05-08 22:49

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørge eksperterne i den rette gruppe:
> dk.edb.internet.software.mail+news
>
> --
> vh
> Ole C

Tak!
Mvh
Georg

Fra : JL

Dato : 03-05-08 00:05

"sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> e-mails.
>
> Skulle der være gode ideer til, hvordan jeg får funktionen i gang igen,

Har du en meget stor pst fil? (mange emails?)
Outlooks søgefunktion har det med at blive meget langsom når pst filen
bliver for stor. Man fristes til at tro at søgefunktionen ikke virker, men
det gør den, den er bare ufattelig langsom (timer...). Søg på google efter
lookout eller lookeen. Begge er plugins til outlook, med en bedre
søgefunktion da de indekserer data. Looken koster penge det gør lookout
ikke, men lookout er efterhånden en gammel sag.
- JL

Fra : Galois

Dato : 18-05-08 05:47

There's also ParadiSearch - it's in beta, but it's free.
http://www.paradisoft.com/paradisearch.asp