MS Windows
briani 27239
guide til msn
Fra : Andreas Lorensen

Dato : 30-04-08 20:33

Er der nogen der kende ren let guide til installation af messenger samt
oprettelse af en konto ?

Jeg har ikke selv en windows maskine, så har lidt svært ved at guide en
kammerat gennem.

/Andreas

Fra : ham_selv

Dato : 30-04-08 21:50

Andreas Lorensen <andlo@fita.dk> wrote in

> [...]
> oprettelse af en konto ?
>
> Jeg har ikke selv en windows maskine, så har lidt svært ved at guide en

Kig ud på denne sidde så går det hele af sig selv
http://get.live.com/messenger/overview

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 01-05-08 16:04

ons, 30 04 2008 kl. 20:50 +0000, skrev ham_selv:

> Kig ud p denne sidde s gr det hele af sig selv
> http://get.live.com/messenger/overview

Ja den ser lovende ud - men alt det der "tilbehør" er vel ikke noget man
behøver for at bruge messenger vel?

Altså Indstillinger som
* Søg fra en hvilken som helst browseradresselinje med Live Search
* Brug MSN.com som startside i min browser
* Hjælp os med at forbedre softwaren ved at tillade, at Microsoft...

Når man har kørt den exe. fil man får - blir der så også automatisk
oprettet en .net passport konto, eller skal man efterfølgende oprette en
sådan?

/Andreas