MS Windows
briani 27239
Rundll32
Fra : Erik K.

Dato : 28-04-08 18:43

I den seneste tid har jeg hver gang jeg starter PC´en fået meddelelsen:
"Windows værtsproces (Rundll 32) er holdt op med at fungere. - Luk
programmet".
Det gør jeg så, og så sker der ikke mere før jeg starter op igen, hvor
meddelelsen igen dukker op.
Det er ret irriterende. - Jeg har googlet på problemet, men ikke fundet
brugbare løsninger. - Det skal bemærkes, at jeg ikke har Nero-filer på min
PC.
Jeg troede, at det ville hjælpe med servicepack 1 til min Vista Home
Premium, men det er ikke tilfældet.
- Gode råd modtages med tak!

Mvh
Erik

Fra : Jan Nielsen

Dato : 28-04-08 20:42

Erik K. skrev:
> [...]
> min PC.
> Jeg troede, at det ville hjælpe med servicepack 1 til min Vista Home

rundll er en del af windows, men mange vira og andet skidt kalder sig
det samme for at forvirre.

prøv at opdatere din antivirus og kør en komplet scan

Fra : Erik K.

Dato : 28-04-08 21:05

"Jan Nielsen" <nospam@mora.dk.byt.om.paa.mora.og.nospam> skrev i meddelelsen
> rundll er en del af windows, men mange vira og andet skidt kalder sig det
> samme for at forvirre.
>
> prøv at opdatere din antivirus og kør en komplet scan

Jeg scanner altid min computer med jævne mellemrum. - Er netop gået fra
Avast til Antivir, og har således fået scanninger fra 2 forskellige
programmer, men der er intet fundet.

Mvh
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 21:28

Erik K. skrev:
> I den seneste tid har jeg hver gang jeg starter PC´en fået meddelelsen:
> "Windows værtsproces (Rundll 32) er holdt op med at fungere. - Luk
> programmet".

Har du prøvet med Systemgendannelse? Med den kan du skrue tiden tilbage
til før problemet opstod, måske vil det hjælpe. Men samtidig får du
givetvis fjernet SP1...

- michael