word går død, når jeg åbner .doc fil
Fra : Brian Olesen

Dato : 22-05-08 21:13

Hejsa
Har sendt dette til word-gruppen, men intet svar så prøver her:
Problemet er, at word 2007 går død.

Hejsa
Nogen der kender en løsning på følgende problem:
når jeg første gang prøver at åbne en .doc fil fra word 2003 kommer der en
fejl om,
at visual basic ikke kunne inialiseres. dvs. den er forsvundet og nu får jeg
kun fejlen om, at word er holdt op med at fungere osv...

Jeg har slettet normal.dotm som det foreslås, men jeg har 3 gb ram og 500 gb
hd plads, så de 2 andre forhold hjælpen taler om kan jeg altså ikke gøre
noget ved.

nogen som har et forslag til en løsning på dette?

Mvh. Brian