foto community script
Fra : Kim Schulz

Dato : 27-05-08 21:25

Hejsa,
Jeg har søgt efter et foto community script men har umiddelbart ikke
kunne finde noget interessant. Det jeg har behov for er et script hvor
brugere kan tilmelde sig og oprette en konto. herfra kan de uploade
billeder samt kommentere på andre personers billeder (evt. give
karakter).
Nogen der kender til et sådanne script ? gerne gratis, men det er ikke
et krav.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Mariusz C

Dato : 11-06-08 14:42

Har du kigget på coppermine
http://coppermine-gallery.net/

//XoDeus

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-06-08 07:59

On Wed, 11 Jun 2008 13:41:31 -0700 (PDT)
Mariusz C <xodeus@gmail.com> wrote:

> Har du kigget på coppermine
> http://coppermine-gallery.net/
>
> //XoDeus

Det er jo bare et galleri. Jeg søger mere noget i retning af et
community script hvor brugere kan oprette sig, lægge billeder op osv.