Zip på Servage
Fra : Jesper Lindstrøm

Dato : 26-05-08 20:02

Hej Jeg har et problem med at bruge nogle Zip functioner på Servage.net's
servere, jeg har prøvet både at bruge ZipArchive da PHP versionen er over
5.2 og har også prøvet de normale zip_open de virker heller ikke.

Nogen der har en ide?

Hilsen Jesper Lindstrøm Nielsen.

Fra : Martin

Dato : 26-05-08 20:08

http://pear.php.net/package/Archive_Zip

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 27-05-08 20:36

Jesper Lindstrøm wrote:
> [...]
> servere, jeg har prøvet både at bruge ZipArchive da PHP versionen er over
> 5.2 og har også prøvet de normale zip_open de virker heller ikke.

Zip er ikke lige understøttet såvidt jeg kan se. Spørg dem.

Fatal error: Class 'ZipArchive' not found in testzip.php on line 3

--- testzip.php ---
<?php

$zip = new ZipArchive();
$filename = "./test112.zip";

if ($zip->open($filename, ZIPARCHIVE::CREATE)!==TRUE) {
exit("cannot open <$filename>\n");
}

$zip->addFromString("testfilephp.txt" . time(), "#1 This is a test
string added as testfilephp.txt.\n");
$zip->addFromString("testfilephp2.txt" . time(), "#2 This is a test
string added as testfilephp2.txt.\n");
$zip->addFile($thisdir . "/too.php","/testfromfile.php");
echo "numfiles: " . $zip->numFiles . "\n";
echo "status:" . $zip->status . "\n";
$zip->close();
?>

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 28-05-08 16:17

Jesper Staun Hansen wrote:

> [...]
> string added as testfilephp2.txt.\n");
> $zip->addFile($thisdir . "/too.php","/testfromfile.php");
> echo "numfiles: " . $zip->numFiles . "\n";

Tjekkede lige efter. Disse Perl moduler er understøttet. Så hvis du kan
perle dig fra det:
Archive::Zip
Archive::Zip
Archive::Zip::BufferedFileHandle