Kan ikke komme rigtigt ind på mit forum
Fra : Alice

Dato : 24-05-08 10:35

Når jeg skriver www.farmor-alice.dk kommer jeg ikke ind på den rigtige
side, men faktisk på et helt andet sted. Der skal stå
http://www.farmor-alice.dk/portal.php Hvordan kan jeg lave det om, for
så er der jo ingen der kan finde det.

Der er også nogle andre småfejl, hvis I kan hjælpe mig med at rette dem
bliver jeg glad.

Mange weekend hilsner
Alice

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-05-08 10:54

Alice skrev:

> Når jeg skriver www.farmor-alice.dk kommer jeg ikke ind på den rigtige
> side, men faktisk på et helt andet sted.

Det skyldes at der ligger en fil der hedder index.htm samt at du
ikke har kaldt din startfil for index.php.

Måske er det nok at omdøbe startfilen, men fjern for en
sikkerheds skyld den anden index-fil. Dels ved du ikke på forhåns
hvad serveren tager først, dels er det forvirrende med to
index-filer.

> Der er også nogle andre småfejl, hvis I kan hjælpe mig med at rette dem
> bliver jeg glad.

Småfejl? Validatoren finder 302 fejl. Det har jeg ikke tid eller
lyst til at dykke ned i.

--
Bertel