PBS fra Surftown
Fra : jesper

Dato : 15-05-08 13:11

Hej NG,

Jeg sidder med en kunde der har købt et webhotel ved Surftown og
nu skal jeg have lavet en PBS løsning.
Hvordan skal jeg gøre, har ikke rigtig erfaring med det.
Skal jeg kontakte Surftown og få dem til at hjælpe (de har vel en
løsning), eller skal jeg kontakte PBS og bestille der og derefter
få Surftown til at opsætte en SSL på pbs delen af siden?

Er lidt på bar bund, så kunne være fedt hvis der var nogle der
gad hjælpe mig her.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 15-05-08 23:59

jesper wrote:
> [...]
> få Surftown til at opsætte en SSL på pbs delen af siden?
>
> Er lidt på bar bund, så kunne være fedt hvis der var nogle der

Når du skriver du ikke har nogen erfaring med det, så ville jeg nok
anbefale at lade en professionel kigge på det, det er trodsalt folks
penge du roder rundt med.

Anyway, så skal man have en indløsningsaftale fra PBS - så skal du have
fat i et system som tager sig af kommunikationen mellem webshoppen og PBS

Ser nogenlunde sådan ud

Webshop

Betalingsgateway

PBS

Hvis du bruger Surftowns OSCommerce type, så skal du logge ind i
administrationen og finde betalingsmodullet og indtaste de oplysninger
som du får/har fået af Surftown.

Merchant ID og MD5 tror jeg nok det er