gzip'ing pages
Fra : Frowning Freezer

Dato : 13-05-08 17:47

Har et spørgsmål omkring gzipping af PHP output. I starten af scriptet
bruger jeg ob_start('ob_gzhandler') og det virker glimrende på min lokale
Windows maskine med Apache, men på produktionssitet som kører på en
Linux/Apache maskine, er transfer-encoding = chunked i stedet for gzip?
Hvordan det kan være? Siderne er ikke komprimeret som jeg ville mene de
burde være...

Allan

Fra : Dan Storm

Dato : 15-05-08 07:35

Frowning Freezer skrev:
> [...]
> Linux/Apache maskine, er transfer-encoding = chunked i stedet for gzip?
> Hvordan det kan være? Siderne er ikke komprimeret som jeg ville mene de

Har du noget kildekode vi kan se?

- Så vigtig er du heller ikke!