Log in problem, mærkeligt ?!?! :S
Fra : Emil Daugaard Peders~

Dato : 09-05-08 16:42

Hej derude.

Jeg har fundet et stort problem på min hjemmeside.
Hvis i prøver at kigge på adressen www.prozone.dk/nyheder/
og derefter prøver at logge ind, så hos nogen kan man bare skrive
noget i brugernavn og noget i kode, og så bliver man logget ind.
Men når jeg prøver at logge ind med min bruger, og klikker på fx
"Tagwall" så skriver den "Du har ikke adgang her", og så logger
den mig ud.
Nå, det mærkelige er så at når min ven som sidder lige ved siden
af mig, på en anden computer, sagtens kan logge ind, og klikke
sig rundt i tagwall osv.
Er der nogen der evt kunne hjælpe mig med at løse dette?

Er villig til at betale med reklame / IRL penge.

Mvh

Emil D. Pedersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-05-08 16:47

Emil Daugaard Pedersen <sejeste@hotmail.com> wrote in

> Men når jeg prøver at logge ind med min bruger, og klikker på fx
> "Tagwall" så skriver den "Du har ikke adgang her", og så logger
> den mig ud.

Check cookies, det lyder som et problem med dem.

Fra : Emil Daugaard Peders~

Dato : 10-05-08 09:28

Henrik Stidsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Emil Daugaard Pedersen <sejeste@hotmail.com> wrote in

> Check cookies, det lyder som et problem med dem.

> [...]
Hvordan det ?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-05-08 15:54

> Hvordan det ?

Hvis du logger ind og din browser ikke gemmer cookien vil serveren ikke
genkende dig ved næste request = du er ikke logget ind.

Fra : Birger

Dato : 09-05-08 20:39

"Emil Daugaard Pedersen" <sejeste@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig rundt i tagwall osv.
> Er der nogen der evt kunne hjælpe mig med at løse dette?
>
> Er villig til at betale med reklame / IRL penge.

Jeg kan ikke komme ind, med tilfældige B/K.
Checker login på IP adresser? Det kan være derfor kun een af jer kan være
inde på samme tid.

Birger
-----
http://bbsorensen.dk
http://varmeretter.dk - hverdagsmad. Sundt, nemt, hurtigt og billigt. Daglig
opdatering.

Fra : Emil Daugaard Peders~

Dato : 10-05-08 09:28

Birger wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> >

> Jeg kan ikke komme ind, med tilfældige B/K.
> Checker login på IP adresser? Det kan være derfor kun een af jer kan være

Det skal lige siges at der ikke er noget der har virket endnu.
Men nu er der sket noget endnu mærkeligere, igår da min ven prøvede at logge på
igen, så kunne han ikke komme ind, og jeg fandt ud af at hvis man bare skriver
et elller andet i brugernavn og kodeord, så bliver man også logget ind, meget
mystisk.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-05-08 01:09

Emil Daugaard Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> et elller andet i brugernavn og kodeord, så bliver man også logget ind, meget

Du må poste et udklip af din kode hvor du checker login's.
Så kan vi bedre hjælpe. Der er bug i koden et sted tilsyneladende.

En anden ting, når du laver brugersystemer etc. er sessions værd at anbefale.

Mvh. Lasse Jensen