Tegneprogram
Fra : Gunner Dalgaard

Dato : 28-05-08 20:58

Mon det kunne være muligt at indsætte et tegneprogram på vores
hjemmeside. Det er guldsmedens hjemmeside www.Pjevs.com vi
tænker at kunden kunne lave en skitse på et ønske smykke.

med venlig hilsen Gunner Dalgaard

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 29-05-08 14:14

Gunner Dalgaard skrev:
> Mon det kunne være muligt at indsætte et tegneprogram på vores
> hjemmeside. Det er guldsmedens hjemmeside www.Pjevs.com vi
> tænker at kunden kunne lave en skitse på et ønske smykke.
>
> med venlig hilsen Gunner Dalgaard

Hej Gunner.

Den eneste løsning jeg lige kan komme på er at lave et flash element der
tegner et SVG billede af det smykke som jeres kunde kunne tænke sig.

SVG dataene bliver så sendt videre til serveren som behandler SVG
dataene og danner er billede som du kan få som du ønsker.

Det er vigtigt at der er et serverside sprog på serveren i form af PHP
eller ASP til at behandle de data der bliver lavet.

Jeg har tidligere lavet en løsning i PHP til en erhverskunde, hvor
billedet blev sendt via mail til kunden samt den bruger der lavede billedet.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Gunner Dalgaard

Dato : 31-05-08 15:38

Dan Storm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> Dan Storm - storm at err0r dot dk / http://err0r.dk
>
> Tro ikke brugerne vil gøre noget for at undgå dit killfilter

Hej Dan
Tak din løsning - men hvordan gør jeg?

Fra : Dan Storm

Dato : 31-05-08 19:47

Gunner Dalgaard skrev:
> Hej Dan
> Tak din løsning - men hvordan gør jeg?
> venlig hilsen
> Gunner Dalgaard

Jeg har sendt dig et svar på den mail du har angivet i dit indlæg.
Såfremt du ikke modtager post på den adresse, må du gerne give besked.