Hjælp til problem med css!!
Fra : Simsim

Dato : 23-05-08 21:43

Kære venner

Jeg har som følgende denne css kode og kan simpelthen ikke få min
hover background til at passe lige med min divider!
Er der ikke en flink gut som kan hjælpe mig med at løse
problemet??

#vdividermenu ul{
margin:0px;
padding: 0px 0px 0px 54px;
float:left;
font:bold 11px verdana;
width:100%;
text-align:center;

}

#vdividermenu ul li{
display: inline;

}

#vdividermenu ul li a{
background: transparent url("divider.gif") center left no-repeat;
text-decoration:none;
color:#fff;
float:left;
padding:39px 20px 40px 50px;
height:19px;

}

#vdividermenu ul li a:hover{
color: #000000;
background: url("back.gif");
display:block;
}

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Jensen

Dato : 23-05-08 15:13

On 23 Maj, 22:42, Simsim <salim...@hotmail.com> wrote:

> Jeg har som følgende denne css kode og kan simpelthen ikke få min
> hover background til at passe lige med min divider!

Link til siden?

MVH
Rune Jensen

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-05-08 23:12

Simsim skrev:
> [...]
> problemet??
>

> #vdividermenu ul li a{
> background: transparent url("divider.gif") center left no-repeat;

Hvis ikke
#vdividermenu ul li a{
display:block;
}